مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

اتاق فکر کارشناسان صنعت پالایش مرکز تصمیم‌سازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به ضرورت شکل‌گیری اتاق فکری متشکل از کارشناسان در ساختار شرکت گفت: باید در روند کارها و بررسی طرح‌های مجموعه پالایش و پخش سیاست‌گذاری کلانی انجام شود.
به گزارش اقتصاد سرآمد  ، جلیل سالاری،  در نشستی صمیمانه با کارکنان و مدیریت‌های ستادی ضمن تأکید بر مداومت نظارت بر عملیات پالایشگاه‌ها افزود: طرح‌ها باید غربالگری شوند و روند به‌گونه‌ای پیش رود که مطالعات فقط روی کاغذ باقی نماند و پس از تجزیه و تحلیل و بررسی براساس شاخص‌های تعریف‌شده نتیجه آن به‌صورت عینی مشاهده شود.وی با تأکید بر لزوم پیشگیری از آزمون و خطا در طرح‌های تعریف‌شده، تأکید کرد: به‌منظور صیانت از تولید نیز باید سیاست‌های کلانی تعریف و مدون شود. 
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به دغدغه تأمین سوخت زمستانی گفت: برای تأمین سوخت زمستانی با همکاری مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملیات با واحد برنامه‌ریزی و تأمین و توزیع به‌گونه‌ای چالش پیش رو راهبری شود که دغدغه تأمین سوخت برای ۶ ماه دوم سال برطرف شود.سالاری اظهار کرد: به این منظور به موازات به‌کارگیری نگاه کارشناسانه، نیاز است تا هم‌افزایی شود. مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به انتظارهایی که از مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملیات می‌رود، ادامه داد: در زمینه نظارت بر پروژه‌ها، یکی از وظایف اجرای رگولاتوری است که باید لحاظ شود و مجموعه باید ساختاری چابک داشته باشد. 
سالاری با توجه به اهمیت کار واحد مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملیات تصریح کرد: نیاز است که بخش هماهنگی و نظارت بر تولید، هم به تولید کمک و هم طرح‌ها را مدیریت کند. به گفته وی، با این ساختاری که در مجموعه با عنوان راه‌اندازی پروژه‌ها و بازرسی شکل گرفته است، انتظار می‌رود روزانه داده‌ها و اطلاعات تولید بررسی و ارزیابی شود تا درباره انحراف برنامه‌ها واکنش مقتضی نشان داده شود و تنها به جابه‌جایی اطلاعات بسنده نشود، بلکه نظارت عالیه در پالایشگاه‌ها انجام شود. شایان ذکر است، در این نشست‌ها پس از ارائه گزارشی از عملکرد هریک از مدیریت‌های ستادی، کارکنان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را 
مطرح می‌کنند.
اتاق فکر کارشناسان صنعت پالایش مرکز تصمیم‌سازی می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه