printlogo


ترس واسترس دراسرائیل آرامش درغزه


کریم طالقانی- رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی تصورهم نمی کرد ایران باعملیاتی ترکیبی، شجاعت، مهارت ،ایمان و. جسارت سربازان وفادار دین. و وطن این چنین هیمنه و ابهتش شکسته و سیاستمدارانش ورشکسته و ژنرال هایش شرمنده شوند.
ایران بالاترین حجم ازحملات
پهبادی و موشکی تاریخ رابه نام خود ثبت کرد.
سردمداران رژیم فشل اسرائیل وحامیانش را. به حیرت واداشت.
مردم غزه شبی آرام بدون گریه و با شوق وشادی گذران در حالیکه ژنرال های اسرائیلی شبی توام با ترس،استرس و فضاحت به صبح رساندند.
سیاستمداران ایرانی با لابی گری معقول ،منطقی و حساب شده نظر موافق دو عضو ناتو روسیه وچین رابه دست آوردند.
حمایت همه جانبه شیعیان و افکارعمومی آزادگان جهان دیگر ارمغان ایرانیان بود جبهه مقاومت هماهنگ و منسجم تاکتیک های اتخاذشده جهت استراتژی واحد را به رخ دشمن کشیدند.
آمریکا را برحذرساخته تا دست به اشتباه نزند و از همه مهمتر علی رغم همه شانتاژهای تبلیغاتی و هزینه
گزاف رسانه ای، دشمن نه تنها خللی در وحدت مردم ایران به وجود آورد بلکه شاهدحمایت های خودجوش مردمی نیز بودیم اکنون خانواده شهدا مسرور وخوشحالند وطن دوستان و ایران دوستان احساس غرورمی کنند صداقت رهبری در وعده صادق  متجلی شد.
ترجمان لا محال له سیدحسن نصرالله محقق شد اکنون وقت آن است دولتمردان تمهیدات لازم برای کنترل ارز و بازار و تامین مایحتاج مردم بکنند و فرصت سواستفاده به دلالان اقتصادی ندهند. 
به نمایندگی افکارعمومی دست مریزاد وخدا قوت به سبزپوشان سپاه و دلیرمردان ارتش و نیروهای مسلح جسور و شجاع کشور نیز تقدیم نمایم.
همانطورکه درمقاله پیشین تحقق انتقام توسط نگارنده پیش بینی شد ان شالله شکست رژیم اشغال گرنیزدورازانتظاروتحقق نیست.
روزنامه نگار