بازدید از ۶ طرح اقتصادی استان یزد که با تسهیلات بانک توسعه تعاون راه‌اندازی شده است

 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۶ طرح اقتصادی موفق در استان یزد بازدید به عمل آمد.
به گزارش اقتصاد سرآمد،شش طرح اقتصادی فعال و موفق استان یزد صبح امروز توسط سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی و پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون مورد بازدید قرار گرفت.
شرکت تعاونی گردشگری هفت شهر که در شهرستان مهریز واقع گردیده است در زمینی به مساحت ۸ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد ریالی شامل دو سالن ۵۰۰ نفرِ، ۱۶ سوئیت، رستوران و مجموع امکانات رفاهی و گردشگری و با مشارکت ۱۴ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در قالب طرح ایجادی در حال بهره‌برداری می‌باشد، سه فاز از هفت فاز این طرح با مشارکت بالای ۷۰ درصدی بانک به بهره‌برداری رسیده که قرار بر این شده است تا فاز مربوط به دهکده سلامت و شهربازی و بخش‌های دیگر نیز با همکاری بانک توسعه تعاون راه‌اندازی گردد.
شایان‌ذکر است شرکت تولیدی کاشی پرسپولیس مهریز با قریب به ۵۰۰ نفر اشتغال‌زائی در سه شیفت کاری و باقابلیت تولید کاشی در ابعاد و طرح‌های مختلف برای بازار داخلی و خارجی از زمره طرح‌های موفق مورد بازدید بود که بانک توسعه تعاون اقدام به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش به طرح مذکور نموده است.
همچنین در ادامه مجتمع کشتارگاهی صنعتی معین دام شهرستان مهریز باقابلیت کشتار روزانه دام سبک اعم از گوسفند و دام سنگین شامل گاو، شترمرغ و شتر مورد بازدید قرار گرفت. کشتارگاه مذکور از مرحله خرید دام زنده تا سالن‌های، کشتار، تخلیه، بسته‌بندی، نگهداری، سردخانه و بارگیری به‌صورت کاملاً مجهز و با پیش‌بینی همه خدمات و نیازها و امکانات موردنظر با ۱۹۰ نفر اشتغال‌زایی، قابلیت کشتار ۲۸۰۰ رأس دام سبک و سنگین را دارد که بانک توسعه تعاون به‌منظور تأمین نیاز سرمایه در گردش این طرح مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت‌نموده است.
گفتنی است در ادامه سفر از شرکت تولید مکمل غذایی و دارویی کارن یزد بازدید به عمل آمد شرکت مذکور تاکنون توانسته است ۲۴ میلیارد ریال سرمایه در گردش از بانک دریافت نماید.
همچنین در ادامه از شرکت تولید ترمه دستجردی یزد با اشتغال‌زایی بیش از ۱۵۰ نفر بازدید به عمل آمد، شرکت مذکور یکی از شرکت‌های موفق و فعال در صنعت ترمه‌دوزی است و علاوه بر دریافت تسهیلات اعتباری ۷ میلیارد و پانصد میلیون ریالی از محل رونق تولید، هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز به‌صورت خرید دین از بانک توسعه تعاون دریافت کرده است.
همچنین در ادامه از شرکت تولید کاشی روکا سرام یزد بازدید به عمل آمد، شرکت مذکور در مرحله تولید آزمایشی بوده که به‌زودی رسماً افتتاح خواهد شد این شرکت تاکنون ۳۶ میلیارد ریال سرمایه خرید دین و ۲۲ میلیارد ریال برای شرکت پخش تابعه‌اش از بانک توسعه تعاون دریافت نموده است.
 بازدید از ۶ طرح اقتصادی استان یزد که با تسهیلات بانک توسعه تعاون راه‌اندازی شده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه