اجرای طرح سامانه یکپارچه امداد مکانیزه درشرکت گاز استان بوشهر

بوشهر- سهیلا کرم پورنیا خبرنگار سرآمد :  مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهراز سامانه یکپارچه امداد مکانیزه 194 این شرکت خبر داد و گفت:در راستای کیفی سازی خدمات ودر جهت حرکت به سمت هوشمند سازی و مکانیزه نمودن خدمات شرکت گاز استان بوشهر و حرکت مستمر به سوی تعالی ، راه اندازی سامانه یکپارچه امداد مکانیزه برای بالا بردن کیفیت خدمات ارایه شده به کلیه ذینفعان و افزایش رضایتمندی آنان در اولویت قرار گرفت و در حال فعالیت است.
روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر وی در این خصوص گفت: کاهش هزینه ها، افزایش رضایتمندی،افزایش سرعت واکنش در مقابله با حوادث، افزایش صحت تحلیل های آماری و بهره گیری بهتر از نتایج حاصله و همچنین بهبود مدیریت ناوگان امدادی از تاثیرات سامانه یکپارچه سازی امداد مکانیزه می باشد.
رحمانی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای سال 97 به عنوان اولین شرکت در سطح کشور، این سامانه در استان بوشهر راه اندازی شد و به صورت یکپارچه در استان بوشهر اجرایی گردیده است که کلیه خدمات امداد رسانی نواحی را درمی گیرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهربیان کرد: سامانه امداد تماس های امدادی را از خطوط ارتباطی E1 دریافت می کند و از طریق بستر اینترنت داخلی و با استفاده از APN ارسال پیام های حوادث و مدیریت خدمات امداد را انجام می دهد این سامانه همچنین با استفاده از ماژول ردیاب و از طریق GPS خودرویی مدیریت ناوگان را انجام میدهد و قابلیت اتصال به سایر سامانه ها از جمله سامانه فروش و توسعه به سایر فعالیت ها را نیز دارد.
وي همچنين سیستم تلفن گویا و ضبط مکالمات مشترکین و ثبت تصاویر را به عنوان مهمترين ويژگي هاي اين سامانه هوشمند نام برد و گفت: اين امكان موجب سرعت بخشيدن در خدمت رساني و پاسخگويي دقيق در راستاي تكريم ارباب رجوع و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود مي شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در خاتمه گفت: تمامي مشتركان استاني مي توانند به صورت شبانه روزي با سامانه گويا و مكانيزه 194 تماس بگيرند تا كارشناسان واحد امداد اين شركت در كمترين زمان ممكن در محل مورد نظر حضور يابند و جوابگوي مطالبات و رفع مشكل مشتركان باشند
اجرای طرح سامانه یکپارچه امداد مکانیزه  درشرکت گاز استان بوشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه