چهره ها آمدند

آخرین روز از ثبت نام داوطبان نامزدشدن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ آغاز شده است.هفتمین و آخرین روز از ثبت نام داوطبان نامزدشدن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 آغاز شده و وزارت کشور روز شلوغ تری را نسبت به شش روزگذشته تجربه کرده است لازم به ذکر است دومین روز ثبت نام از داوطلبین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز آغاز شده است. انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم برگزار می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس تا ساعت 18 فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. حسین مظفر وزیر آموزش و پرورش سابق و نماینده ادوار مجلس در لحظات آغازین ثبت نام امروز از کاندیداهای مجلس ثبت نام کرد.
مظفر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران داوطلب انتخابات شده‌ام، اظهار داشت: گرایش‌های سیاسی جامعه دیگر معنا ندارند و مرزهای سیاسی فروریخته است. من اصول انقلاب را با جان قبول دارم و حاضرم برای این اصول جان داده و شهید شوم.نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه من عضویت اصلاحطلب و اصولگرایی نداشته‌ام و حزبی هم نیستم و هرکس از من حمایت کند، استقبال می‌کنم، بیان کرد: البته گرایش من اصولگرایی است ولی اصولگرای حزبی نیستم. اگر اصولگرایان من را در لیست خود قرار دهند، استقبال می‌کنم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان در انتخابات به وحدت برسند.
همچنین عبدالحسین روح‌الامینی و سعید زیباکلام نیز برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران وارد ستاد انتخابات کشور شدند و ثبت نام کردند.سید محمدحسین محمدی نماینده دوره مجلس نهم از حوزه انتخابیه گلپایگان، سیدحسین موسوی تبریزی نماینده دوره اول مجلس از هشترود این بار برای نمایندگی مردم تهران، موسی غضنفرآبادی نماینده ادوار مردم بم در مجلس و حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم نیز برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت نام کردند.
حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان که روز گذشته برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده بود امروز نیز با حضور در وزارت کشور برای مجلس خبرگان ثبت نام کرد.
سیدمحمدجواد ابطحی نماینده فعلی مردم خمینی شهر برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم از تهران کاندیدا شد و الیاس نادران و مهدی کوچک زاده نمایندگان ادوار گذشته تهران در مجلس شورای اسلامی نیز باز هم از این حوزه انتخابیه کاندیدا شدند.ابطحی نیز با بیان اینکه از تهران کاندیدا می شوم، گفت: تصمیم گرفتم که از تهران و با همکاری جبهه پایداری وارد انتخابات شوم. الیاس نادران گفت: برای سامان‌بخشی به ناآرامی‌های اقتصادی و بی‌تدبیری‌ها تصمیم‌ گرفتم از ظرفیت خود برای ادای دین به مردم‌ استفاده کرده و  در صحنه حاضر شوم.
سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی برای استمرار حضور در مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور حضور  یافت و ثبت نام کرد.
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مرم اسلام آباد غرب و دالاهو با حضور در وزارت کشور از حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام کرد، شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس فلاحت پیشه را همراهی می کرد.فلاحت پیشه با بیان اینکه برای جلوگیری از پیوند ثروت و قدرت لازم است افرادی که نگاهشان مبتنی بر منافع ملی است در انتخابات و مجلس بعدی حضور داشته باشند، گفت: من سه دوره نماینده اسلام آباد غرب در مجلس بودم و خود را تا آخر عمر مدیون این مردم می‎‌دانم ولی اینبار بنا به تصمیمی که گرفته شد قرار است از حوزه کرمانشاه کاندیدا شوم و امیدوارم بتوانم در عرصه ملی و این استان امکان خدمت داشته باشم.
علیرضا زاکانی در اولین مواجهه خود با خبرنگاران قم پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس نتوانست حتی یک محله و بافت فرسوده قم را نام ببرد و بجای آن گفت: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا.علیرضا زاکانی از چهره‌های سیاسی تهران که پیش از ظهر امروز به فرمانداری قم مراجعه و در انتخابات مجلس از قم ثبت‌نام کرد، در اولین مواجهه با خبرنگاران قم نتوانست پاسخ درستی در‌باره شناخت خود از قم بدهد.
وی ضمن طرح انتقاداتی از دولت و مجلس تاکید کرد: قم یک گوهر ناشناخته و یک استان جهانی است.
زاکانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مهمترین مشکلات شهری قم را چه می‌دانید، گفت: بحث کلی همین مترو و زیرساخت‌های حمل و نقل و همچنین عدم استفاده از امکانات چاپ و نشر در این استان و شهرک‌های صنعتی  است.
وی در پاسخ به این سئوال که مهم‌ترین پروژه‌های معطل‌ مانده درون‌شهری قم را کدام پروژه‌ها می‌دانید و آیا این پروژه‌ها را می‌شناسید، گفت: عجله نکن؛ بعدا.
زاکانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که اگر شما می‌خواهید نماینده مردم شهر قم باشید، آیا نباید قم را به درستی بشناسید، گفت: قطعا ظرفیت‌هایی در قم هست و ما باید بافت‌های فرسوده را احیا کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که دو، سه نقطه بافت فرسوده قم را که نیاز به توجه دارند را نام ببرید، گفت: التماس دعا.
چهره ها آمدند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه