نمی‌گذاریم لبخندی روی صورت مستبدان کاخ سفید بنشیند

حجت الاسلام والمسلمین در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی سیستان و بلوچستان و توسعه فاز یازده پارس جنوبی گفت: پشاپیش عید سعید فطر را تبریک می‌گویم و یاد روز قدس را که میراث امام راحل است، گرامی می‌دارم.رئیس‌جمهور  ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان وزارت جهاد کشاورزی و نیرو طرح‌های مهمی داشتند.
به گزارش اقتصادسرآمد، رئیس جمهور گفت: می‌خواستیم که شرکت‌های خارجی فاز ۱۱ پارس جنوبی را انجام دهند و برای این کار یک هدف خیلی مهم داشتیم اما چینی‌ها و فرانسوی‌ها ادامه ندادند و ما بدون آنها تکمیل فاز را ادامه می‌دهیم.
رییس جمهوری تاکید کرد: وحدت شیعه و سنی برای ما بسیار مهم است از همه علمای اهل سنت شیعه و مقامات استان به خاطر وحدت و برادری و اتحادی که در این استان شاهد هستیم، تشکر می‌کنیم.
وی ضمن تشکر از کارگران و مهندسان و مدیریت نفت کشور گفت: یکی از افتخارات ما در دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه نفت و گاز است که با آمار و ارقام می‌توانیم با آن اشاره کنیم. از افتخارات اقدامات انجام شده می‌توان به کشف یک میدان جدید با ۵۳ میلیارد بشکه و همچنین یک بندر جدید برای صادرات ما در دریای عمان اشاره کرد که با اضافه شدن آن هم در خلیج فارس و هم در دریای عمان صادرات صورت می‌گیرد و پارس جنوبی جزو آن طرح‌های بسیاری بزرگ بوده که انجام گرفته است و در شرف تکمیل قدم‌های نهایی است.
وی افزود: نکته مهم این است که تحریم و فشارهای شدید و بی‌سابقه نمی‌تواند در حرکت ملت ما تاثیر بگذارد و آمریکا نمی‌تواند ملت ما را به زانو در بیاورد، علت آن هم این است که بعد از دو سال و چند ماه تحریم شدید ما طرح‌هایمان را اجرا می‌کنیم.
رئی‌ جمهور گفت: کرونا هم نمی‌تواند ما را متوقف کند، البته هر دو این ویرو‌س‌ها( امریکا و کرونا) می‌توانند موثر باشند اما هیچ‌کدام نمی‌توانند ما را متوقف کنند.
وی ادامه داد: با تمام توان ما تلاش می‌کنیم هدفی که مقام معظم رهبری برای جهش تولید تبیین کردند را اجرایی و عملیاتی کنیم و تلاش داریم هر هفته تا پایان سال افتتاح‌های بزرگ داشته باشیم. هدف و آرزوی ما این است و امیدواریم محقق شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم و حضور مردم قدم‌های خوبی که برای مقابله با ویروس کرونا و تولید برداشته شده ادامه یابد تا با کمک آنها این راه را ادامه دهیم و نمی‌گذاریم لبخندی بر روی صورت مستبدان کاخ سفید بنشیند و هر کاری می‌کنیم که غم و اندوه را در مسیر غلط سیاسی آنها همیشه شاهدش باشند.
روحانی در پایان گفت: ملت ما سرافراز است و از مشکلات به خوبی عبور خواهیم کرد و دیگران را هم یاری خواهیم کرد. ما همیشه یار مظلومان و یار ملت فلسطین هستیم.
نمی‌گذاریم لبخندی روی صورت مستبدان کاخ سفید بنشیند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه