استقبال از پژو ۳۰۸ جدید خریداران به دنبال تنوع ‏

انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار خبرگزاری ایسنا تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، تجربه نشان داده است که سلیقه خریداران خودرو در گذر زمان دائما در حال تغییر است، چرا که اگر به نوع خودروهای در حال تردد در سطح شهر دقت کنیم خواهیم دید که خودروهایی که در دو دهه قبل در اولویت اول خرید مردم بودند، امروز جایگاه قابل توجهی نزد مردم ندارند. گرچه عده‌ای هم هستند که یا به دلیل عدم تمکن مالی یا از روی بی‌میلی، به تکنولوژی جدید و طراحی‌های نوین در ساخت خودرو اهمیتی نداده و ترجیح می‌دهند که همواره از خودروهای قدیمی و مدل پایین استفاده کنند.
اما اغلب  خریداران در کشورهای پیشرفته همان طور که گفته شد بعد از مقایسه طراحی و تکنولوژی، خودرویی که در نظرشان زیباتر جلوه می‌کند و فاکتورها و آپشن های بروزتری را دارد و مطابق سلیقه آنان در میزان مصرف بنزین، خدمات پس از فروش و دوره گارانتی طولانی‌تر و شرایط مناسب تری در بخش هزینه است را انتخاب می کنند.
استقبال از پژو ۳۰۸ جدید  خریداران به دنبال تنوع ‏
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه