سفارشیسازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان
سرپرست بانک سینا در سفر به منطقه اصفهان در نشست هماندیشی با رؤسای شعب، بر لزوم برنامهریزی دقیق و جامع در راستای خدمترسانی شایسته به مشتریان تأکید کرد.به گزار ش اقتصادسرآمد، غلامرضا فتحعلی ضمن بازدید از هفت شعبه چهارباغ، آپادانا، شیخ صدوق، حکیم نظامی، شیخ بهایی، خواجو و مرکزی با حضور در ستاد منطقه با همکاران دیدار و راهکارها و تدابیر لازم برای ارائه خدماترسانی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.فتحعلی با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با درخواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتریمداری تصریح کرد: شعب باید در راستای مشتریمداری به گونهای عمل کنند تا مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت کنند.وی با اشاره بر اینکه برنامه راهبردی و تحول درکسبوکار بانک با قدرت در حال پیادهسازی است، خاطرنشان کرد: از مهمترین محورهای این برنامه، وجود رویههای متنوع در ارائه خدمات است که باید بر اساس نیاز مشتریان تولید و ارائه شود.فتحعلی به وجود نیروهای توانمند در بانک اشاره کرد و افزود: بانک باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد کند که به صورت سریع و به روز خدمات متمایز ارائه دهد.سرپرست بانک سینا در ادامه ضمن تقدیر از مسئولین و همکاران شش شعبه برتر منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری، از عملکرد علیرضا برآور مدیر برتر منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری و نیز نادر ذوالفقاری همکار بازنشسته شعبه شهرکرد با اهدای لوح تقدیرکرد.