printlogo


روند تعمیرات پلاژ بانوان بوشهر  تسریع شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روند تعمیرات پلاژ بانوان در جهت فعال شدن و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی تسریع شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، اکبر پورات در ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار کرد: دریا و ساحل همواره یکی از نقاط قوت استان بوده است، به شرطی که بتوان از ظرفیت های آن به خوبی بهره برداری نمود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در عین حال که از سواحل برای استفاده های گردشگری، ورزشی، تفریحی و آموزشی استفاده می شود باید به حفظ طبیعت حساس و زیست بوم سواحل توجه ویژه داشت.
وی با اشاره به اینکه سواحل مکان بسیار مناسبی جهت آموزش و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است، افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستان باید تلاش شود از سواحل بیشترین استفاده برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم کرد و دستگاه‌های فرهنگی برنامه ریزی مناسبی برای تابستان داشته باشند.
پورات گفت: احداث مراکز رفاهی در قالب ایجاد سرویس بهداشتی و رختکن از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در شناگاه‌های استان در قالب تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری‌ها انجام شده که باید تعداد هزار سرویس بهداشتی در سطح استان در کنار سواحل تا آخر سال ایجاد کنند.وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف ما توسعه ورزش های دریایی و ساحلی است که در صورت درخواست مجوز جهت اجرای آن پیگیری و همکاری لازم صورت خواهد گرفت.
پورات بیان کرد: ارائه راهکار و برنامه های اجرایی از سوی اداره کل محیط زیست استان بوشهر در جهت توسعه و حفظ فضای سبز و زیست گونه‌های ساحلی در دستور کار قرار گیرد.