printlogo


۲۵ سال سورپرایز تابستانی دبی جشنواره گردشگري دبي به اهدای  آپارتمان رسید؟

اولین سورپرایز تابستانی دبی  (DSS) در سال ۱۹۹۸ شاهد اهدای تلفن‌های همراه و هزاران درهم به عنوان جایزه بود. در ۲۵ سال گذشته، جوایز قرعه‌کشی برای سورپرایز تابستانی دبی به طور تصاعدی از طلا به میلیون‌ها درهم در جوایز نقدی، اتومبیل و حتی آپارتمان افزایش یافته است.
عبدالله الامیری، مدیر رافلز و تبلیغات فروش، که یکی از اعضای اصلی تیم است که هنوز بر روی برنامه تابستانی سالانه کار می‌کند، خاطرنشان کرد: «در ۲۵ سال گذشته، DSS مجموعا از صدها میلیون درهم عبور کرده است.»
وی گفت: «DSS به عنوان یک روش نوآورانه برای جذب گردشگران و رونق تجارت در ماه‌های تابستان راه‌اندازی شد. از آن زمان، همیشه انتظارات مصرف‌کننده در حال رشد بوده است. قرعه‌کشی و جوایز همیشه بخش بزرگی از هر رویداد مهم در دبی است، و ما می‌دانستیم که این مورد باید در مورد DSS نیز صدق کند.»
الامیری هیجان و خوشحالی هزاران خریدار را دیده که با پول نقد، طلا، اتومبیل و جوایز دیگر از آنجا خارج شده‌اند.
«همانطور که DSS تکامل یافته است، عنصر قرعه‌کشی نیز تکامل یافته است. خریداران آنلاین نیز اکنون وارد قرعه‌کشی شده‌اند. در حال حاضر، بیش از ۲۰ میلیون درهم در هر DSS اهدا می‌شود، و هر بار که یک خریدار بیش از مقدار مشخصی خرید کند، در قرعه‌کشی‌های متعدد DSS قرار می‌گیرد. بنابراین، من همیشه می‌گویم - اگر برای خرید عجله ندارید - تا DSS صبر کنید.»
هر سال، DSS با بیش از ۳۵ مرکز خرید و صدها برند خرده در سراسر دبی فعال است تا اطمینان حاصل کند که محصولات متنوعی را هم به ساکنان و هم به گردشگران ارائه می‌دهند.
 شگفتی‌های بزرگ‌تر
در همین حال، سهیله ساقر عبید قباش، مدیر اجرایی جشنواره و رویدادهای DEFRE، گفت: «هر سال، ماه‌ها به برنامه‌ریزی رویداد می‌گذرد تا مطمئن شویم جشنواره بزرگ‌تر، بهتر و تازه‌تر از همیشه است.»
«فقط چند ماه پس از پایان یک جشنواره، برگزارکنندگان شروع به کار بر روی پیشنهاد سال بعد می‌کنند، بازخورد شرکا را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند و مطمئن می‌شوند که جشنواره برای همه از کودکان گرفته تا خانواده‌ها، و گردشگران، از بازدیدکنندگان تا ساکنین، همه را پوشش می‌دهد.»دبی به عنوان یک مقصد، کمک زیادی به رشد محتوا در جشنواره کرده است. به همین دلیل است که امیدواریم DSS تا ۲۵ سال دیگر به رشد خود ادامه دهد و از موفقیت مستمر اقتصاد دبی حمایت کند.