printlogo


اقدامات شهرداری و شورای شهرصالحیه نماد تعامل و خدمتگزاری به شهروندان

شتاب ویژه در نوسازی بافت فرسوده شهر صالحیه؛
تخریب تمام پلاک های حاضر در کوچه بهمن‌ یکم از محله فرسوده شهید نقاوت
در طی ۴ سال گذشته و از زمان روی کارآمدن محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، نوسازی بافت فرسوده و افزایش تاب آوری شهری با شتاب ویژه ای مواجه بوده است که حصول آن را باید در اتخاذ سیاست های فوری برای احیاء بافت های از این دست پیگیری کرد.
کوچه بهمن یکم از محله فرسوده شهید نقاوت مؤید این ادعاست که در تحقق سیاست هوشمندانه هدایت ساخت و سازها به پهنه های تحت فشار ناکارآمدی، موجب تخریب سرتاسری پلاک های حاضر گردیده و بزودی املاک نوساز با رعایت استاندارد های لازم جایگزین آن خواهد شد.
با توجه به ریزدانگی ۶۰ درصد از پلاک های موجود شهر، پیش بینی تخفیفات جذاب برای سرمایه گذاران حوزه مسکن بویژه در دوسال گذشته موجب شده تا نوسازی املاک قدیمی با رشد فزاینده ای مواجه گردد و همین روند تا پایان دوره ششم شورای اسلامی، آمار متفاوتی در مقایسه با سالهای مشابه را برای شهروندان رونمایی می کند.
تجلیل از نخبگان محجبه شهر صالحیه:
 طی مراسمی که با حضور فرماندار بهارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار گردید از 30 نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی و ورزشی محجبه شهر صالحیه به مناسبت هفته عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.
محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در ابتدای این مراسم ضمن خوشامد گویی، تبریک روز مباهله و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به وقایع اتفاق افتاده در سال گذشته گفت: این اتفاقات که محور اصلی آن زن و جنگ ترکیبی دشمن بود و در بعضی مواقع اتفاقات تلخی رخ داد؛ دشمن با نام زن، زندگی، آزادی دنبال اهداف خاص خود بود که الحمدلله با هشیاری و همراهی نکردن مردم و بانوان با عفت کشورمان با آنها این پروژه دشمن هم به سرانجام نرسید و چیزی که حضرت آقا فرمودند که دشمن مردم ما را نمی شناسد، واقعاً ما در اتفاقات سال گذشته به عینه دیدیم.
شهردار صالحیه در ادامه سخنان خود افزود: در طول این چهل و پنج سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و حکومت تشیع در ایران اسلامی شکل گرفته است، دشمن هر زمانی برنامه های خاصی برای ضربه زدن به نظام ما را داشت اما در سال 1401 با تمام قوا وارد میدان شد و شرایط طوری بود که هر جریانی که با این حکومت اسلامی دشمنی داشت به نوعی برای ضربه زدن به انقلاب ما دور یک میز جمع شدند، که شکر خدا راه به جایی نبردند و نقشه آنها با شکست مواجه شد.

روند توسعه آرامستان 
بهشت فاطمه ادامه دارد
شهردار صالحیه از ساخت ۱۴۱۰ آرامگاه جدید در آرامستان بهشت فاطمه(س) تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.
آرامستان بهشت فاطمه (س) شهر صالحیه بعنوان تنها مرکز همگانی تدفین اموات بخش گلستان با گستره خدمات به بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان این محدوده، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به یکی از حوزه های نفوذ این شهر بویژه در روزهای پایانی هفته تبدیل شده است. در این راستا مدیریت شهری صالحیه از ابتدای سال جاری برای رفع نیازهای آتی و افزایش پذیرش اموات، توسعه بخش مرکزی آرامستان بهشت فاطمه (س) را با قبرچینی ۱۳۰۰ متر مربع از مساحت این آرامستان در ۴۷۰ واحد و مجموعاً با ظرفیت تدفین ۱۴۱۰ نفر را در دستور کار قرار داده است.

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در پارک بانوان ریحانه
 همزمان با  هفته عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در راستای آگاهی و شناخت هر چه بیشتر جامعه به ویژه بانوان در امر تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور جمعی از بانوان علاقمند پارک بانوان ریحانه برگزار شد.سبک زندگی ایرانی اسلامی، بهترین و کامل‌ترین شیوه و روش زندگی انسانی و الهی برای تمام اقشار جامعه است و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌تواند جامعه را از گزند آسیب‌ها مختلف اجتماعی دور کند و با گسترش و تعمیق این سبک زندگی می‌توان به تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش‌روی نظام خانواده کمک کرد.

شهردار صالحیه با 15 نفر از شهروندان ملاقات کرد
محمد آگاهی مند شهردار صالحیه طبق معمول سه شنبه ها در جلسه ای که با حضور مدیران حوزه های بازرسی و پاسخگویی به شکایات، معماری و شهرسازی و همچنین درآمد برگزار شد، در راستای اجرای سیاست ‌ها و اهداف مجموعه مدیریت شهری مبنی بر ارتباط مستمر و نزدیک با عموم شهروندان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان، پای درد دل و درخواست های شهروندان نشست.
تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی در سطح معابر شهر صالحیه
در راستای خدمات جهادی شهرداری صالحیه در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی در سطح معابر شهر صالحیه ادامه دارد.اجرای عملیات زیرسازی،لکه گیری و آسفالت گذر والفجر ششم غربی وترمیم آسفالت گذر میلان پنجم در ادامه همین پروژه ها تعریف شده است

تقدیر ساکنین محله پارک شاهد و میلان
 از شهردار صالحیه
در پی اقدامات ماه گذشته مدیریت شهری صالحیه مبنی بر پاکسازی، لایروبی و جمع آوری 2000 تن زباله از کانال فاضلاب مجاورت پارک شاهد، ساکنین محله پارک شاهد و میلان، رضایت و تقدیر خود را با نصب بنر در مقابل ساختمان شهرداری واقع در خیابان شهید جهان آرا ابراز نمودند.