تمام خدمات بانکداری خرد در بانک سینا در قالب پلتفرمهای بانکداری دیجیتال ارائه میشوند
مدیرعامل بانک سینا از انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی بانک سینا در قالب پلتفرمهای بانکداری دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.به گزارش اقتصادسرآمد، غلامرضا فتحعلی گفت: بانک سینا در سال جاری بهرهبرداری از پنج پلتفرم بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرارد داده که از جمله دستاوردهای بهرهبرداری از این پلتفرمها، انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی بر روی آنهاست.وی با بیان اینکه بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی از تحولات روز نظام بانکی عقب مانده بود، اظهار داشت: در طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا که از سال جاری عملیاتی شده، توجه ویژهای به جبران این عقبماندگیها شده است و تلاش داریم با ساماندهی «سرزمین هوشمند سینا» که بستری برای ارائه پلتفرمهای بانکداری دیجیتال است، اقدام به بهرهبرداری از مجموعه پلتفرمهای بانکداری دیجیتال کنیم.فتحعلی ادامه داد: سرزمین هوشمند سینا دارای رویکرد تحولی در کسبوکار بانکداری الکترونیک است و زیستبوم مبتنی بر پلتفرمها برای توسعه بانکداری دیجیتال، ایجاد زنجیره ارزش دیجیتال در حوزه کسبوکارهای آنلاین، هوشمندسازی فعالیتهای مالی و… در بانک سینا محسوب میشود. مقرر شده است در این سرزمین هوشمند مجموعهای از پلتفرمها و سامانههای آنلاین با بهرهگیری از ظرفیتهای نوین بانکداری دیجیتال شکل بگیرند.وی اظهار داشت: در نخستین گام، اپلیکیشن بانکداری دیجیتال بانک سینا با نام «سیبانک» در این سرزمین شکل گرفته است و در حال حاضر موضوعاتی مانند احراز هویت، افتتاح حساب و درخواست صدور کارت در این سامانه به صورت برخط انجام میشود که مقرر است به زودی همه خدمات بانکداری خرد و اجتماعی از جمله دریافت کلیه تسهیلات، صدور و ارائه چک الکترونیک و… نیز بر روی این پلتفرم ارائه شوند و به این ترتیب مشتریان حقیقی و دارندگان کسبوکارهای کوچک از حضور در شعب بانک سینا برای دریافت خدمات خود بینیاز خواهند بود.