printlogo


روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در کالبد سازمان دمیده شود

 مازندران – محمد نژاد خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت گاز مازندران عنوان کرد: روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در کالبد سازمان دمیده شود که نیروی انسانی هسته مرکزی آن را تشکیل می دهد.
قاسم مایلی رستمی در جلسه تبیین بهره وری در ادارات گازرسانی گفت: وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی کارآمد و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی می باشند که برای نیل به بهره وری مطلوب باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد.
وی افزود: مشارکت کارکنان در امور و تلاش های هوشیارانه و آگاهانه آنان همراه با انضباط کاری می تواند بر میزان بهره‌وری بویژه در یک محیط ادارای تأثیر گذارد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: با توجه به ضرورت تدوین برنامه جامع بهره وری ابلاغی استانداری، کلیه ادارات موظف هستند نسبت به تشکیل کمیته بهره‌وری در سطح اداره حداکثر تا پایان مهر امسال اقدام کنند.
وی تصریح داشت: این برنامه‌های عملیاتی باید با رعایت دستورالعمل تدوین جامعه بهره وری مبتنی بر شاخص‌های اختصاصی سازمان و شناسایی مسائل باشد.
مایلی رستمی گفت:  ادارات باید نیرو‌هایی خوب و مورد اعتماد را انتخاب کنند و همچنین ارزیابی کارکنان هم دقیق و عالمانه باشد تا منجر به تعالی شود.
در ادامه سید رضا موسوی تاکامی، مدیر بهره برداری شرکت گاز مازندران عنوان کرد: تشکیل کمیته بهره وری نیاز همه ادارات گازرسانی بوده و لازم است با نگاه ارتقاء بهره وری، بتوانیم از طریق مصرف بهینه منابع موجود، این هدف را محقق نماییم.