printlogo


بازگشت کاپیتان تیم ملی به رینگ

البرز – عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- مصطفی رجبی قهرمان سابق جهان و آسیا در رشته کیک بوکسینگ بعد از سال ها دوری از رینگ با باز گشت دوباره خود به رینگ همه رقبای خود را شگفت زده کرد 
مصطفی رجبی که سالیان سال در تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی کرده بود یک بار دیگر بعد از سال ها پرچم مقدس سه رنگ کشورمان را درکشور ترکیه بعداز پیروزی در مقابل حرف قزاقستانی خود بالابردن. 
 رجبی در گفتگو   با خبر نگار ما  گفت :
 آسیب‌های جسمی و روانی در گذشته باعث شده بودند که از رینگ دور شوم، اما حالا با تلاش و تمرین، آماده‌ام به بهترین عملکرد خود در رینگ بازگردم.
 انگیزه‌ام برای بازگشت به رینگ، پیروی از رویاهای خود و بهبود عملکرد ورزشی است. 
وی افزود :برای این منظور، برنامه‌ریزی کرده‌ام تا با تمرینات فیزیکی و ذهنی، تغذیه مناسب و استراحت کافی، بدن خود را به شکل مناسب آماده کنم. با تمرکز بر تمرینات تنفسی و مدیتیشن، آرامش داشته و در هنگام مبارزه بهترین عملکرد را از خود نشان خواهم داد. پس از تمرینات سخت، به استراحت کافی توجه خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در رینگ داشته باشم. من دوباره مبارزه خواهم کرد و این بار با تلاش و پشتکار بیشتر، به بهترین نتیجه‌ای که می‌توانم برسم و خودم را برای ورود به سازمان وان چمپیونشیپ آماده کرده و با این سازمان جهانی ثبت قرارداد کرده ام که به امید خدا بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم .