printlogo


ضرورت استقرار نجات غریق در ساحل گردشگرپذیر بندرگناوه

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: باتوجه به طولانی بودن ساحل این بندر امکان نظارت و کنترل افرادی که در این محدوده شنا می‌کنند سخت و دشوار است اما نیازمند به استقرار ناجی غریق است و در نقاط شلوغ بیشتر احساس می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، سیف الله غلامی افزود: در قانون مسئولیت استقرار ناجی غریق مشخص شده است و بر عهده این اداره نیست.وی تصریح کرد: استقرار ناجی غریق در ساحل طولانی این شهرستان که ضریب ایمنی ندارد از ضروریات است که امیدواریم با همت مسئولان هرچه زودتر محقق شود.رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: این اداره در ایام نوروز بلحاظ حجم گسترده گردشگران ، اقدام به برپایی پایگاه امداد و نجات دریایی می کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باتوجه به اینکه استقرار ناجی غریق در ساحل گردشگرپذیر این بندر بسیار ضروری بوده، پیگیری های لازم در این زمینه با حمایت فرماندار و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و مشارکت یک نیکوکار به عمل آمد و نتیجه بخش بود.
کاظم فتحی افزود: در این ارتباط یک خیر آمادگی خود را برای احداث جایگاه محل ناجیان غریق در ساحل تقبل کرده است و تاکنون با همکاری دستگاه‌های مربوط محل آن جانمایی شده است.
وی گفت: احداث این جایگاه در سه نقطه مهم و شلوغ ساحل این بندر، به همراه امکانات و تجهیزات لازم با همت و مساعدت یک خیر به زودی آغاز شود.