printlogo


انجام طرح پیش بسته بندی بر اساس استانداردهای ملی ایران در ایلام


ایلام-  حسن بیگی خبرنگار اقتصادسرآمد- مسئول امور جاری استاندارد ایلام، اعلام کرد: طرح پیش بسته بندی بر اساس استانداردهای ملی ایران در راستای صحه گذاری هویت و کمیت فرآورده ها در استان در حال انجام می باشد.
هادی دوست محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این طرح که به صورت مرحله ای در حال انجام است، فرآورده های غذایی و بهداشتی از سطح واحدهای تولیدی و مراکز عرضه نمونه برداری می شوند و مورد آزمون قرار می گیرند.
وی افزود: در این طرح که به صورت مرحله ای در حال انجام است، فرآورده های غذایی و بهداشتی از سطح واحدهای تولیدی و مراکز عرضه نمونه برداری می شوند و از نظر کمیت با توجه به اظهارات مندرج در نشانه گذاری (اعم از وزن، حجم و …) مورد پایش قرار می گیرند.
مسئول امور جاری استاندارد ایلام عنوان کرد: با توجه به این که پایش کمیت کالاهای مورد استفاده عموم، به ویژه کالاهای اساسی، و رعایت حق الناس جزو اولویت های اصلی سازمان ملی استاندارد ایران است، اجرای این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و از جمله نتایج اجرای این طرح، رعایت دقیق کمیت محصولات بسته بندی شده و همچنین حذف رواداری مزبور توسط واحدهای تولیدی خواهد بود.
دوست محمدی بیان داشت: طرح پیش بسته بندی بر اساس استانداردهای ملی ایران به شماره های ۱۶۳۸۱ و ۲۱۷۵۹ در راستای صحه گذاری هویت و کمیت فرآورده ها در استان در حال انجام می باشد.