printlogo


برگزاری برنامه های متنوع در هفته وقف


تبریز -امید محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد - حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در نشست خبری خود به مناسبت هفته وقف ضمن اعلام روز شمار این هفته گفت: هفته وحدت از روز ۱۰ مهر ماه شروع شده و تا ۱۶ مهر ادامه خواهد داشت. در این هفته روز دوشنبه با عنوان وقف رسانه و ترویج فرهنگ، روز سه‌شنبه با عنوان وقف قرآن سنت نبوی و سیره معصومین، روز چهارشنبه با عنوان وقف اقتصاد پایدار و رشد تولید، روز پنجشنبه با عنوان وقف امام زادگان ترویج فرهنگ زیارت، روز جمعه با عنوان وقف حمایت از خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ، روز شنبه با عنوان وقف حمایت از نخبگان علمی و دانش بنیان ها و روز یکشنبه با عنوان وقف سلامت جامعه و تکریم واقفین و خیرین نامگذاری شده است.
وی، غبارروبی مزار شهدا و امامزادگان و برپایی نمایشگاهی از عملکرد و دستاوردهای سازمان در محل امامزاده کججانی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرده و گفت: در سطح استان، ۲۰۰ امامزاده مدفون داریم که ۶۵ امامزاده دارای مقبره‌های فاخر و قابل دسترس بوده که اجرای برنامه‌هایی در این تعداد امامزاده، برنامه ریزی شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت:  ۹۴ درصد از مجموعه موقافات استان سند دار شده  و ۴هزار موقوفه استان، شناسه خاص گرفته اند که قدمی بزرگ و پیشرفتی چشمگیر است.