معرفی نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر مشتریمدار ایران
شرکت نفت ستاره خلیج فارس در دهمین نشست سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیتپذیر و مشتریمدار کشور برگزار شد، به عنوان شرکت برتر معرفی شد.به گزارش اقتصادسرآمد، در دهمین نشست سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیتپذیر مشتریمدار در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، شرکت نفت ستاره خلیج فارس بهعنوان شرکت برتر معرفی شد.با بررسیهای انجامشده طی شاخصهای هفدهگانه توسط کمیته داوران، با توجه به راهبردهای توسعهای، تأثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال، بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بهعنوان واحد مشتریمدار معرفی شد.
در این نشست از علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلای این نشست قدردانی شد.هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری، قدردانی و تشکر از مدیران و شرکتهای مشتریمداری است که در یکسال توانستهاند رضایت مشتریان خود را در زمینههای مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.