printlogo


تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات دریایی استان بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از توسعه طرح‌های امداد و نجات دریایی در سواحل استان خبر داد و گفت: تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات دریایی در اولویت برنامه جمعیت هلال احمر استان است.
به گزارش اقتصادسرآمد،احسان ایزدپناه در نشست با فرماندار و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان کنگان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان کنگان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و استقرار صنایع نفت و گاز پارس جنوبی در کنگان، توسعه زیرساخت‌های امدادی در این شهرستان امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.وی از احداث پایگاه امداد و نجات دریایی در محدوده اسکله بندر کنگان خبر داد و تصریح کرد: پاسخگویی سریع، به موقع و با کیفیت از جمله اولویت‌های مهم برای پایگاه‌های امداد و نجات دریایی است و این نیازمندی‌ها مورد توجه ویژه برای شهرستان کنگان قرار گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه کنگان در عرصه امور دریایی و گردشگری ساحلی نقش مهمی دارد تاکید کرد: استقرار پایگاه امداد و نجات دریایی به‌صورت شبانه‌روزی در سواحل کنگان مورد توجه قرار دارد.
ایزدپناه از راه‌اندازی و تجهیز پایگاه امداد و نجات دریایی در کنگان و سواحل جنوبی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات دریایی در اولویت برنامه جمعیت هلال احمر استان بوشهر است.