printlogo


پیشگامی بانک شهر در مسیر الکترونیکی کردن چهره شهر

بانک شهر در زمره بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین محسوب می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، بانک شهر در زمره بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین محسوب می‌شود و همانطور که از شعار محوری این بانک یعنی «بانک شهر نوآوری در خدمت» مشخص است، توانسته در این زمینه با تسهیل‌گری و آسان نمودن تراکنشات بانکی رضایت مشتریان خود را جلب کند.
1-یکی از خدمات الکترونیکی بانک شهر به «آتی شهر» شهرت یافته است که طبق این طرح، والدین می‌توانند به جای قرار دادن پول نقد در جیب کودکان و نوجوانان خود می‌توانند با افتتاح حساب مخارج روزمره فرزندان خود را با محدودیت از قبل تعیین‌شده مشخص کنند و از سوی دیگر با این کار فرزندان خود را با فرآیند افتتاح حساب و فعالیت‌های بانکی آشنا سازند.
همچنین با این اقدام می‌توان از سرقت و گم شدن اسکناس جلوگیری کرد و از سوی دیگر به بهداشت کودک کمک می‌شود. در واقع «آتی شهر» را باید یکی از خدمات بانک شهر در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و پیشبرد دولت الکترونیک عنوان کرد. لازم به ذکر است که خدمات آتی شهر تنها محدود به این موارد نبوده و در آینده سایر خدمات برای آن فعال خواهند شد.
2- یکی دیگر از خدمات بانک شهر مربوط به پیشخوان‌های «شهرنت» می‌باشد. بانک شهر در راستای هوشمندسازی شهرهای کشور رسالتی را برای خود تعریف کرده و در قالب طرح «شهرنت» به دنبال انجام رسالت خود است.
  - ارائه صورت حساب بانکی با مهر خیس به مشتریان در پیشخوان‌هایی که دارای دستگاه‌های خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند، مشتریان با مراجعه به پیشخوان‌های مستقر بانک شهر در سراسر کشور امکان دریافت صورتحساب بانکی با مهر چاپی بانک و یا به اصطلاح مهر خیس بانکی که در شعب بانک پس از پایان عملیات بانکی بر روی صورتحساب‌های مشتریان درج می‌گردد را دارا می‌باشند.