printlogo


امضای تفاهم نامه لاوان و شازند برای گسترش  همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی 

از سوی دو شرکت پالایشی لاوان و شازند تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در راستای تبادل دانش و همکاری های فنی جهت رفع نیازهای موجود امضا شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش زمینه همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در راستای تبادل دانش و همکاری های فنی جهت رفع نیازهای موجود برای حرکت به سمت پیشرفت با اتکا به توان متخصصان داخلی فی مابین شرکت پالایش نفت لاوان به نمایندگی مهندس اخباری از یک طرف و مهندس رجبی به نمایندگی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند از طرف دیگر منعقد گردید.
بنابراین گزارش محور های همکاری تفاهم نامه شامل همکاری در بومی سازی و مهندسی معکوس قطعات مورد نیاز تا مرحله ساخت نهایی قطعات و همچنین انتقال فناوری های جدید در صنایع پالایشی است. 
این گزارش می افزاید که همکاری در تعریف و اجرای مشترک پروژه های صنعتی مورد نیاز صنایع پالایشی و بهره گیری طرفین از امکانات آموزشی و پژوهشی موجود در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر محورهای تفاهم نامه است. 
در ادامه این گزارش به همکاری در برگزاری همایش ها و نمایشگاه های ملی و بین المللی در حوزه صنایع پالایشی و ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری متقابل از خدمات اطلاع رسانی یکدیگر اشاره شده است. 
دو محور انتهایی تفاهم نامه فوق بر همکاری و اجرای پروژه های تحقیقاتی و همکاری در خصوص استفاده از امکانات رفاهی هر دو شرکت تاکید شده است.
بنابراین گزارش تفاهم نامه میان دو شرکت در دو نسخه و هفت ماده در تاریخ 1402/08/03 به امضاء طرفین رسیده و امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و همفکری و همکاری متقابل ، نتایج ارزشمندی حاصل گردد.