printlogo


بازرس کل لرستان خبرداد
ورود جدی سازمان بازرسی  به استخدام‌های بی‌ضابطه

خرم آباد- رضا حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد، بازرس کل لرستان با اشاره به جلوگیری از استخدام‌های بی‌ضابطه در استان، تأکید کرد: فرصت برای همه متقاضیان اشتغال باید برابر و مساوی باشد.
سعید رازانی در گفت‌وگو با خبرنگاران  در سخنانی با بیان اینکه سازمان بازرسی در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده است، اظهار داشت: یکی از این حوزه بحث مبلمان شهری، ورودی‌های شهر، فعالیت پیمانکاران فضای سبز، پیمانکاران تنظیف، کمیسیون ماده ۱۰۰، ماده ۷۷ و… است.
وی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به جاده‌های استان، عنوان کرد: به دنبال گزارشی که از سوی پلیس‌راه به ما ارائه شده، پنج نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان وجود دارد که باید رفع و اصلاح شوند.بازرس کل لرستان، بیان داشت: در این راستا مکاتبات و جلساتی را با استاندار داشته‌ایم، شورای پیشگیری و کاهش تصادفات را به دنبال آن برگزار و مکاتباتی را با سازمان بازرسی دراین‌رابطه داشته‌ایم.
رازانی با اشاره به ورود به مشکلات واحدهای تولیدی در استان، گفت: در راستای حمایت از تولید در این حوزه نیز همکاران ما ورود پیدا کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه مردم با سازمان بازرسی همکاری داشته باشند و مسائل و مشکلات را با این سازمان در میان بگذارند، افزود: ما از همه اختیارات و پتانسیلی که سازمان بازرسی دارد در راستای پیگیری مسائل و مشکلاتی که مردم اعلام می‌کنند، استفاده می‌کنیم.
بازرس کل لرستان با بیان اینکه انتظار این است که برخی مراجع و مسئولان نیز در این راستا پای‌کار بیایند، تصریح کرد: در بحث شهرداری‌ها، امیدواریم که اعضای شورای شهرها بر اساس وظایفی که قانون بر عهده آنها گذشته ورود پیدا کنند و به نیازهای شهروندان پاسخ بدهند.
رازانی، تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرها برای رفع نیازهای شهروندان برنامه‌ریزی کنند.
وی با بیان اینکه مردم در مرکز استان با یک سری مسائل و مشکلات مواجه هستند، افزود: در این راستا باید از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر برنامه‌ریزی صورت گیرد.