printlogo


استاندار لرستان
تکمیل طرح های نیمه تمام افزاینده اعتماد و امنیت است

خرم آباد- رضا حبیبی  خبرنگار اقتصادسرآمد- استاندار لرستان تکمیل کارها و طرح های نیمه تمام را رویکرد محوری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این رویکرد اعتماد عمومی را افزایش داده و در ارتقا امنیت اثرگذار است. 
 فرهاد زیویار در شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه این شورا بعنوان قرارگاه شورای اطلاع رسانی دولت ظرفیتی اساسی در استان است، اظهار داشت: اعضای این شورا افرادی آگاه با تجربه ارزنده هستند که با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند تبیین عملکرد دولت موثر باشند.
وی با اشاره به ۱۸۰ مصوبه های سفر رییس جمهور به استان که از این تعداد ۱۰ تا ۱۵ مصوبه مربوط به طرح های بزرگ است، افزود: در این میان ابرپروژه های چند ۱۰ هزار میلیاردی مثل طرح راه آهن وجود دارد که رقم قرارداد آن ۲۵ هزار میلیارد تومان با ۱۸ کارگاه فعال و ۱۴ تونل به طول ۳۳ کیلومتر است.
استاندار لرستان به طرح های سد کمندان، سد تاج امیر با بالای ۹۰ درصد پیشرفت اشاره کرد و افزود: موزه دفاع مقدس، کنار گذر دورود، زیرگذر شول آباد، مسکن ملی بروجرد و سایر موارد که تکمیل شدند و می توان گفت حجم فعالیت های انجام گرفته بسیار قابل توجه است.
زیویار با بیان اینکه در ۲ سال اخیر، دهها پل و تقاطع غیر هم سطح ساخته شده است، یادآور شد: ۳۰ پل چند صد میلیاردی که ناقص بودند ، تکمیل و صدها کیلومتر آسفالت شده است، در سایر حوزه های غیر عمرانی از جمله در امنیت لرستان در جایگاه خوبی قرار دارد.
استاندار لرستان اضافه کرد: در مهار تورم و افزایش مشارکت اقتصادی نیز استان جایگاه بهتری در مقایسه با قبل بدست آورده است که اینها نتیجه همراهی و همدلی در دولت بوده است که باید در تریبون ها و خبرگزاری ها در مباحث مختلف، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اجتماعی عنوان شود.
وی گفت: برای عملکرد دولت باید بسته های مختلفی در حوزه های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی تدوین و راه اندازی کرد و تبیین آنها در ارتقای اعتماد سازی و افزایش آن موثر است.