printlogo


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن بوشهر
آغاز ساخت 2700 واحد مسکونی در بوشهر

بوشهر- سهیلا کرمپورنیا خبرنگار اقتصادسرآمد- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 2 هزار و 726 واحد مسکونی در 9 شهرستان استان گفت: 700 واحد از واحدهای مذکور در سه ماه نخست سال 1403 تکمیل و واگذار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ سید اصغر صالحی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان اظهار داشت: ساخت مسکن ملی در 90 درصد از شهرستان‌های استان بوشهر آغاز شده است.
وی از اجرای 38 پروژه ساخت مسکن در 9 شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: درواقع ساخت مسکن ملی در همه شهرستان‌های استان بجز عسلویه انجام خواهد شد.معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه براساس این طرح، ساخت 3 هزار و 41 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد که در حال حاضر برای پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان قرار بانکی برای 2 هزار و 541 فقره وام منعقد شده است.
صالحی از صدور 2 هزار و 523 پروانه ساختمانی با همکاری شهرداری‌های استان بوشهر هم خبر داد و خاطرنشان کرد: از 3 هزار و 41 واحد مسکونی مصوب شده اکنون عملیات اجرایی 2 هزار و 726 واحد در مناطق شهری شهرستان‌های 9 گانه استان بوشهر آغاز شده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن بوشهر درخصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونیِ درحال ساخت هم گفت: 2 هزار و 34 واحد مسکونی در حد تکمیل فونداسیون و یک‌هزار و 30 واحد هم در سطح احداث اسکلت سقف قرار دارند.صالحی با بیان اینکه 222 واحد مسکونی در مرحله نازک‌کاری و مرحله پایانی قرار دارد، افزود: در مجموع پیشرفت فیزیکی 2 هزار و 726 واحد مسکونی بین 10 تا 80 درصد است.
وی اظهار امیدواری کرد که در سه ماهه نخست سال آینده 700 واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
صالحی منابع اعتباری این طرح‌ها را آورده متقاضی و همچنین وام بانکی دانست و بیان کرد: تکمیل آورده متقاضیان نقش مهمی در تسریع این طرح‌ها دارد.