printlogo


رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج مطرح کرد : 
پروژه ها با توجه به بضاعت مالی  و اولویت  شهرها دسته بندی شوند 

البرز- عینی  خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت:  پروژه ها باید با توجه به بضاعت مالی بر اساس اولویت  شهرها و اهمیت دسته بندی شوند و آن هایی که از اهمیت و زمانبندی توامان برخوردار هستند در اولویت قرار گیرند. 
علی قاسم پور در نشست بررسی مسائل شهرهای شهرستان کرج که در شورای اسلامی شهر محمدشهر برگزارشد گفت : به نمایندگی از جامعه شورایی کرج از نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار، نمایندگان مجلس و رئیس جمهور بابت ارتقای سیاسی شهرستان های محمدشهر و کمالشهر تشکر می کنم. 
وی  تصریح کرد : شهرستان شدن این دو شهر در نهایت موجب رونق آن ها و فراهم شدن جای بهتری برای زندگی مردم ساکن خواهد شد . 
قاسمپور افزود : بسیاری از جمعیت ساکن در شهرهای استان البرزو کرج  سرریز جمعیتی پایتخت هستند و این موضوع باید مدنظر قرار گیرد که امیدواریم با تلاش های مدیران ارشد استان و رئیس جمهورمحترم  اتفاقات خوبی در این زمینه در راه باشد . قاسم پور اذعان کرد: بسیاری از مسائلی که  مرتبت  بر شهرها و شهرداری هاست مانند تورم و افزایش چشمگیر نهاده های خدمت شهرداری ،  از نظر ریالی در ید مدیران نیست و معمولا بودجه های شهرها  که خود شهروندان تامین می شود کفاف بسیاری از امورات  را نمی دهد.  وی تصریح کرد : شوراها و شهردارها با استفاده از راهکارهای مختلف استفاده کردند ودر حد توان خود خدمت راسانی کرده اند .   
رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت : در 6 ماه  سال جاری 92 درصد بودجه شهرداری کرج جذب شده است  
قاسمپور ادامه داد : امروز پروژه ها باید با توجه به بضاعت مالی بر اساس اولویت  شهرها و اهمیت دسته بندی شوند و آن هایی که از اهمیت و زمانبندی توامان برخوردار هستند در اولویت قرار گیرند. 
این مسول افزود :  از این دوره از شوراهای اسلامی حدود 21 ماه باقی مانده است که به سرعت تمام خواهد شد و آنچه از ما باقی می ماند سمت و مسولیت ما نیست بلکه عملکرد و رویکردها است . قاسمپور ادامه داد : کرج برای شهرهای اطراف شاید مشکلاتی به وجود آورد که با برگزاری جلسات مشترکی در شهرهای اقماری در رفع مشکلات بکوشیم .