printlogo


مدیرعامل بانک ملی ایران
بانک ملی ایران به دنبال خروج از  بنگاه داری و واگذاری اموال مازاد است

تبریز-امید محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان سفر به تبریزبه تشریح برنامه هاو سیاستهای این بانک در دوره جدید مدیریتی پرداخت. 
ابولفضل نجار زاده در  مراسم افتتاح خط تولید سرم شرکت دارو سازی دانا ، گفت: براساس برنامه ریزی ها و سیاست های دولت، بانک ملی ایران در مسیر خروج از بنگاه داری، واگذاری اموال و دارایی های مازاد قدم برمی دارد و بنا داریم این هدف با سرعت بیشتری محقق شود.
وی با بیان این که برآیند اقدامات و عملکرد بانک باید موجب خلق بنگاه شود و نه بنگاه داری، افزود: پرداختن به بانکداری به جای بنگاه داری به عنوان یک راهبرد، اقدامی است که بانک ملی ایران آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و همه ارکان بانک در راستای عملیات بانکداری و منطبق بر رویه و چارچوب های بانک عمل می‌کنند. 
وی دربخش دیگری از سخنانش بر لزوم تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال، بر حمایت از واحدهای تولیدی و طرح های ملی در جهت رونق تولید براساس اولویت های دولت تاکید کرد.
عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی  نیز در این مراسم از نقش بانک‌ملی‌ایران در حمايت‌ها و سرمایه‌گذاری در راستای توسعه شرکت و افتتاح این پروژه تقدیر کرد.وی با بیان این که بانک‌ملی‌ایران با سرمایه‌گذاری توانسته سهم موثری در توسعه صنعت دارویی کشور داشته باشد، اظهار داشت: ریل‌گذاری جدید و حرکت کاروان تولید داروهای راهبردی در کشور متوقف نمی‌شود و حتی بیش از پیش توسعه خواهد یافت.مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سفر خود به تبریز با حضور دربیت امام جمعه تبریز با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه وامام جمعه تبریزدیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه تبریز در این  دیدار با بیان اینکه عملکرد وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم در حوزه تحول اقتصادی مهم است بیان کرد: اصلاح و کارآمد سازی سیستم مالیاتی حرکت می‌کند و در زمینه تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری از جمله این اقدامات است که البته باید مبتنی بر عدالت مالیاتی و اصلاح توام با اجرای قانون به عنوان تکلیفی برای دوسال آتی باشد.