printlogo


در راستای بهینه سازی مصرف گاز صورت گرفت
امضای تفاهم نامه بهینه سازی موتورخانه های سازمان بهزیستی با شرکت گاز استان اصفهان

اصفهان – کربلایی خبرنگار اقتصادسرآمد، به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت از امضاء تفاهم نامه با سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز طبیعی تفاهم نامه بهینه سازی موتورخانه های این سازمان و مراکز تحت پوشش آن با شرکت گاز استان اصفهان به امضا رسید و مقرر شد کلیه موتورخانه های ساختمان ها و مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان بهینه سازی آن انجام شود.
عسکری در ادامه افزود: شرکت گاز استان اصفهان رتبه نخست بهینه سازی موتورخانه ها با بهینه سازی بیش از14 هزار واحد موتورخانه رتبه نخست را در بین 31 شرکت گاز استانی از آن خود نموده است و اجرای این طرح باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا بردن راندمان موتورخانه ها گردیده و خوشبختانه تاکنون اجرای عملیات بهینه سازی مصرف گاز باعث کاهش بیش از 25 درصدی مصرف گاز متقاضیان این طرح شده است.
عسکری، با اشاره به سیاست های  شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص فرهنگ سازی مصرف گاز در تمامی بخش های مسکونی، تجاری و اداری، افزود: در همین راستا نیز تعداد 23 تفاهم نامه با سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها، صداوسیما، آموزش و پرورش و... منعقد شده است و در همین راستا نیز از شرکت گاز استان اصفهان به عنوان رتبه اول در 31 استان کشور در اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها در مراکز گردشگری و هتل ها نیز توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تجلیل بعمل آمده است.
در ادامه دکتر چاووشی مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: در سطح استان بیش از 1000 مرکز و موسسه تحت سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت می باشندکه با انجام این طرح در مصرف گاز و کاهش مبلغ قبوض این مراکز تاثیر بسزایی دارد.
همچنین طی این نشست مقرر شد در راستای ارتقای فرهنگ  مصرف ایمن و بهینه گاز تعداد 300 نفر از مددکاران سراسر استان اداره کل بهزیستی در 3 گروه 100 نفره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ سازی در سطح استان تحت آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز قرار گیرند.