افزايش چشمگیر در زيرساختهاي IT بانک صادرات ایران
نخستین سفر جامع استانی تیم مدیریتی جدید بانک صادرات ایران با هدف عملیاتی کردن پروتکل نوین این بانک در بازدید میدانی از تمامی شعب و واحدهای ستادی، ارزیابی عملکرد و تبیین اهداف پیش رو، در نشستی تخصصی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئتمدیره، معاونان، مدیر شعب و روسای شعب و حوزههای مدیریت شعب استان قم به پایان رسید.به گزارش اقتصادسرآمد، محسن سیفی در این نشست با قدردانی از تلاش همکاران برای خدمت به مردم این استان،افزود: مدیران بانک صادرات ایران در قالب پروتکل بازدیدهای جدید، به صورت چهره به چهره با تمامی کارکنان بانک در هر استان دیدار خواهند کرد و هدف حضور تأثرگذار مدیران برای رفع مشکلات و دغدغههای بانک، کارکنان و تسهیل خدمت به مشتریان است.او با بیان اینکه تبیین برنامه ها به منظور تحقق اهداف تحول بانک صورت میگیرد، گفت: در این سفرها از شعب و کارکنان برتر استان قدردانی خواهد شد.مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه باید برای ماندگاری و نگهداشت مشتری، مزیت نسبی ایجاد کنیم، گفت: اگر بانک با کاهش سهم از بازار مواجه شود و درمقابل سایر رقبا سهم بیشتری از بازار به دست بیاورند، به این معنی است که بانک مورد انتخاب مشتری نیستیم.سیفی با اشاره به این که در ساختارهای فناوری اطلاعات ایرادات جدی داشتهایم، از تلاشهای جدی تیم فناوری اطلاعات بانک در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با تلاشهای شبانهروزی تیم مدیریتی و همکاران بخش فناوری اطلاعات بانک، زیرساختهای IT بانک نسبت به سال گذشته بیش از چندین برابر افزایش یافته است.او از راهاندازی و عملیاتی شدن اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده ازاین اپلیکیشن تمامی خدمات بانکداری خرد از طریق این اپلیکیشن انجام خواهد شد و شعب بانک تا حد زیادی خلوت خواهند شد و امکان فعالیت بیشتر بازاریابی برای مسئولان و بانکداران فراهم
خواهد شد.