printlogo


مدیر عامل هلدینگ برق و انرژی صبا  در مراسم بزرگداشت روز حسابدار: انضباط و شفافیت مالی، استقلال حرفه‌ای داشته باشید

مدیر عامل هلدینگ برق و انرژی صبا در مراسم بزرگداشت روز حسابدار که با حضور همکاران امور مالی گروه صبا و شرکت‌‌های زیر مجموعه در طبقه هفتم ساختمان شماره یک بنیاد برگزار شد ضمن تبریک این روز، عنوان کرد که انضباط مالی در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهندس ابوالفضل عسگری با اشاره به اینکه حسابداران و همکاران حوزه مالی باید استقلال حرفه‌ای داشته باشند، افزود: همکاران ما باید به برگزاری مجمع سالیانه نگاه ویژه‌ای داشته باشند. با توجه به اینکه سال گذشته هلدینگ صبا مقام نخست را در سطح هلدینگ‌های بنیاد کسب کرده پس باید امسال این دستاورد مهم تکرار شود.
مهندس عسگری در ادامه افرود: استفاده از مشوق‌های قانونی زمینه‌ساز کارهای توسعه‌ای است.
در ادامه با توجه به اینکه رویکرد هلدینگ منبعد توسعه نیروگاهی است باید در منابع جستجو کنید و زیرساخت‌های لازم و تامین مالی برای توسعه فعالیت‌های نیروگاهی‌ را فراهم کنید.
مدیر عامل هلدینگ برق و انرژی صبا اشاره‌ای هم بحث نقدینگی داشت و عنوان کرد: تمام پتانسیل‌هایتان را به کار بگیرید و تکالیف قانونی‌تان را به بهترین شکل انجام دهید ولی از تمامی مشوق‌های قانونی استفاده کنید تا نقدینگی در اختیار گروه بماند تا بتوانیم از این منابع پروژه‌های توسعه‌ای را جلو ببریم.