printlogo


سرپرست گمرک  قزوین در دیدار با معاون سازمان اموال تملیکی کشور مطرح کرد: 
 تمام کالاهای موجود در انبارهای گمرکی تعیین تکلیف شده اند

قزوین – مریم نقدی خبرنگار اقتصاد سرآمد- بنابراین گزارش طی دیدار غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاونت بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، حیدری مدیرکل اموال تملیکی استان و هیات همراه با آقای نادری سرپرست گمرک قزوین که درمحل اداره کل گمرک قزوین صورت گرفت پیرامون عمده ترین مسائل مربوط به کالاهای متروکه با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .
در این جلسه سرپرست گمرگ قزوین ضمن ارائه گزارش در رابطه با وضعیت کالاهای  متروکه در این گمرک اظهارداشت: از شروع فعالیتم در این گمرک تیم ویژه ایی جهت بررسی و پیگیری رسوب کالا در انبارهای عمومی گمرک تشکیل و با اهتمام ویژه به بررسی وضعیت کالاهای متروکه پرداخته شد.
نادری تصریح کرد: در حال حاضر تمام کالاهای موجود در انبارهای گمرکی تعیین تکلیف شده اند و خوشبختانه هماهنگی و تعامل بسیارخوبی با مدیر کل محترم  اموال تملیکی استان داریم.
 سرپرست گمرک قزوین در بخش دیگری ازسخنانش گفت:  در خصوص مطالبات  گمرکی با  توجه به پیگیری رییس کل محترم گمرک ایران و بررسی های صورت گرفته با اداره کل اموال تملیکی استان و رقم قطعی مورد توافق  بین دو اداره انتظار داریم که مطالبات گمرک قزوین هر چه سریعتر واریز گردد.
درپایان این جلسه معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور و مدیر کل  اموال تملیکی استان و هیات همراه از زحمات نادری سرپرست گمرک قزوین و مجموعه کارکنان این اداره کل تشکر و قدردانی نمودند و در رابطه با موضاعات مطرح شده توسط سرپرست گمرک قزوین قول مساعدت و پیگیری هرچه سریعتر را دادند.