printlogo


حضور ۶۰ شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: تاکنون حضور ۶۰ شرکت فناور و دانش بنیان حوزه دریا و دریانوردی در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر قطعی شده است. 
به گزارش اقتصادسرآمد،علی باستین به ایرنا اظهار کرد: آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مدیران ملی و استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: مایه مباهات است که با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری، بوشهر به عنوان نخستین استان ساحلی، شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دریا محور و ارگان‌های دریایی کشور را میزبانی می‌کند.
باستین ادامه داد: این نمایشگاه به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی سال ۱۴۰۲ کشور در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی است که دایر شدن آن در استان بوشهر نشان از ظرفیت بالای استان در این عرصه است.
وی اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر یک اجتماع ملی از شرکت‌های برجسته حوزه اقتصاد دریا محور است که بدون تردید جامع‌ترین گردهمایی تجاری ملی حوزه اقتصاد دریا پایه خواهد بود.باستین یادآور شد: این نمایشگاه تمام جنبه‌های کشتی‌سازی، تعمیرات کشتی، کشتیرانی و حمل و نقل، مهندسی دریایی، مهندسی و فناوری‌های فراساحلی، تجهیزات لایروبی بنادر و خدمات دریایی را در بر می‌گیرد.معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر بدون تردید فرصت ارزشمندی برای ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهایی حوزه دریایی خواهد بود.
باستین افزود: از برنـامه های جانبی این نمایشـگاه می توان به برگزاری پنجمین رویـداد ملی کـارآفرینی "نوآوری ها و صنـایع خلاق دریا محور"، "رویـداد بهم رسـانی عرضه و تقاضای فناوری صـنایع دریایی و فراساحل ایران" سمینارهای تخصصی، پنل های تخصصـی با محوریت اسـتانداردها، بنادر، بومی سازی تجهیزات و قطعـــات صـــنایع دریـــایی کشـــور اشـــاره کرد.گفتنی است اطلاعـــات بیشـــتر این نمایشگاه بر بستر وبگاه Maritimexp.ir قابل مشاهده است.