printlogo


کرمانشاه ؛ پیشرو در طرح رفع  تداخلات اراضی

کرمانشاه- در انجام رفع تداخلات اراضی در استان  از پیشرفت ۹۰ درصدی برخورداریم/ از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون هزار و ۱۸۷ پلاک به مساحت ۴۹۸هزار هکتار رفع تداخل انجام شده است.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛طی یک سال اخیر طرح رفع تداخلات اراضی به صورت جدی پیگیری شده و در این راستا خوشبختانه استان کرمانشاه در طرح رفع تداخل اراضی با پیشرفت ۹۰درصدی بین استان های کشور  پیشرو می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون هزار و ۱۸۷ پلاک به مساحت ۴۹۸ هزار هکتار رفع تداخل صورت گرفته است.
مهندس چاله چاله افزود: سال گذشته استان کرمانشاه با ۱۲درصد پیشرفت در رفع تداخل اراضی در جایگاه ۲۶ کشور قرار داشت.
مهندس چاله چاله سپس به اقدامات و پیگیری های لازم جهت رفع تداخل اراضی اشاره داشت و افزود: طی یکسال اخیر هر هفته کمسیون رفع تداخل به صورت منظم با حضور اعضا برگزار شده و مصوبات آن به طور جدی پیگیری شده است.
وی گفت: تمام تلاش و همتمان را بکار گرفته ایم تا پایان آذر ماه امسال پلاک های مشمول طرح، رفع تداخل شوند.
مهندس چاله چاله برنامه ریزی منسجم جهت تفسیر عکس های هوایی دهه ۴۰، ساماندهی حدود پلاک های استان، بارگذاری اطلاعات و داده های مکانی پلاک های رفع تداخل در سامانه cms، دعوت از کارگروه های شهرستان های ضعیف در خصوص شناسایی نقاط ضعف و تقویت امکانات آنها و تمرکز نیروهای فنی مهندسی و ممیزی اداره کل در تفسیر نقشه ها و عکس ها و حدنگاری امور اراضی و بررسی پرونده ها را از جمله اقدامات در راستای رفع تداخل برشمرد.