printlogo


‍ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان
 توسعه یک هزار و ۲۰۰ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه

کرمانشاه- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه از اصلاح و توسعه بیش از یک هزار و ۲۰۰متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه در یک سال اخیر خبر داد.
شهریار احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ارتقای سطح بهره مندی مردم از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب است، گفت: طی یک سال اخیر بیش از یک هزار و ۲۰۰متر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در ۹ نقطه از شهر پاوه انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تصریح کرد: این عملیات شامل ۱۱۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز۲۰۰ در روستای دودان، ۱۲۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در روستای بندره، ۲۶۰متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز۲۰۰ جنب دانشگاه پیام نور شهر پاوه، ۶۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در محوطه هنگ مرزی، ۱۱۳ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز۲۰۰ در شهرک الحاقی (چورزی)، ۲۰۴متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در شهرک ظفر (در دو نقطه)، ۱۲۰متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در روستای شمشیر، ۷۲متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۵۰ در شهر نوسود و ۱۸متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ در نوسود است. 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه یادآور شد: به دلیل نبود اعتبار در بخش فاضلاب، کلیه کارهای انجام شده شامل  اصلاح و توسعه شبکه با مشارکت های مردمی صورت گرفته
 است.
وی افزود: برنامه جمع آوری و تصفیه فاضلاب از روستای شمشیر تا روستای گلال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد که هم اکنون در مرحله مطالعات طرح است.
احمدی خاطر نشان کرد: شستشوی شبکه‌های فاضلاب به ‌طول ۱۵کیلومتر، تعویض دریچه‌های فاضلاب به تعداد ۲۵ عدد و ۵۵ مورد لایروبی منهول‌های فاضلاب در سطح شهر، از دیگر اقدامات امور آبفای شهرستان پاوه در طول یکسال گذشته است.