printlogo


معاون استاندار فارس: 
معیار ارزیابی مسئولان خدمت به مردم است نه سفارش این و آن

شیراز- غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: میزان خدمت به مردم و فعالیت مسئولان معیار ارزیابی و موجب تقویت و رشد آنان خواهد بود و سفارش این و آن قطعا پشتوانه کاری برای مدیران محسوب نمی‌شود. 
اسماعیل قزل سفلی در جمع معاونان سیاسی فرمانداری های سراسر استان فارس با بیان اینکه مردم از نحوه تسلط مسئولان بر نظام مسائل و قوانین مربوط آنان را قضاوت می کنند، افزود: برنامه ریزی برای حل مشکلات جامعه و مردم باید برنامه قابل اندازه گیری با رویکرد مساله محور داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر جوان سازی دولت گفت: باید به دنبال شناسایی و انتصاب بخشداران زیر ۳۰ سال سن باشیم و برای این مهم فرمانداران و معاونان سیاسی آنان باید برنامه داشته باشند.وی پیگیری و نظارت بر عملکرد ادارات در شهرستان ها و پیگیری نارضایتی‌های عمومی از دستگاه‌های مختلف را وظیفه فرمانداران و معاونین سیاسی آنان دانست و گفت: بخشی نگری، طایفه نگری و برخوردهای قومی و قبیله‌ای در ادارات دولتی ممنوع است.
قزل سفلی تاکید کرد: وصل بودن به فلان مسئول نمی تواند پشتوانه درست و دائمی برای افراد باشد بلکه کار و تلاش برای خدمت به مردم ملاک عمل و ارزیابی است.
معاون سیاسی استانداری فارس در ادامه با تاکید بر گوش کردن به فرامین و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب، گفت: در نظام اسلامی باید همه چیز ذیل فرامین ولایت معنا پیدا کند.
وی با بیان اینکه معاونان سیاسی فرمانداری‌ها در ۱۹ کمیسیون اصلی در شهرستان‌ها متولی هستند، گفت: نقش راهبری و هدایتگری بخشداران از وظایف این معاونت است که باید به صورت دقیق مدنظر قرار داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: تنظیم گری بین دستگاه‌های اجرایی نیز از جمله وظایف معاونت‌ های سیاسی در شهرستان ها است.قزل سفلی با بیان اینکه اختیارات استانداران و فرمانداران به ۷۵ بند افزایش پیدا کرده است، گفت: نقش نظارتی در سطح شهرستان ها باید به ایجاد هماهنگی و هم افزایی منجر شود.