printlogo


مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)
تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد امسال بهره برداری می شود

خرم آباد - سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد در خیابان شریعتی تا پایان سال بهره برداری می شود. 
، محمدرضا رحمانی در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح اوایل تیرماه امسال آغاز شد و با پیگیری مسوولان و رفع مشکلات معارضان در مدت زمان رضایت بخشی در حال انجام است.
وی اظهار داشت: عملیات زیرسازی این طرح به پایان رسیده و اکنون عرشه ها در حال اجراست، امیدواریم بتوان بزودی عرشه ها را تکمیل و قبل از پایان سال این طرح بهره برداری شود.
مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به لزوم آغاز عملیات اجرایی تقاطع امام رضا (ع) در مسکن مهر خرم آباد تاکید کرد: مانعی برای اجرای این طرح وجود ندارد و حضور در پروژه های شهری ، استفاده از تکنولوژی های جدید و ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قالب تهاتر و استفاده از سرمایه های غیرنقد و غیرمولد کارفرماها برای انجام طرح ها در دستور کار است.
رحمانی یادآور شد: در سریعترین زمان ممکن توافق عملیات اجرایی این طرح انجام و کلنگ زنی پیگیری خواهد شد.وی با اشاره به اجرای طرح سد مخزنی تاج امیر در شهرستان نورآباد اضافه کرد: این طرح ایام دهه فجر بهره برداری خواهد شد.
وی ادامه داد: بخشی از پروژه ۲ خطه کردن محور مواصلاتی توره - بروجرد بهره برداری و قسمت پایانی نیز آماده شده که به زودی بهره برداری خواهد شد.معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در این بازدید گفت: تمام طرح های اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سطح لرستان فعال و در وضعیت مناسبی در حال اجرا هستند.
احمدرضا دالوند بیان کرد: پروژه راه آهن درود - خرم آباد ۱۹ کارگاه فعال دارد و در شرایط بسیار مناسبی در حال اجرااست.وی با اشاره به اینکه بیمارستان نیایش از مطالبات جدی مردم است، اظهار داشت: این طرح در زمان شروع دولت سیزدهم ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با حمایت های قرارگاه خاتم الانبیا هم اکنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: تلاش می شود این طرح در سال های آینده تکمیل و بهره برداری شود.
دالوند با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تقاطع جاویدالاثر خرم آباد در وضعیت مناسبی قرار دارد، گفت: قرارداد این طرح ۱۸ ماهه است که اکنون پس از گذشت ۸ ماه از آغاز فعالیت امسال بهره برداری خواهد شد.
وی در خصوص تقاطع امام رضا (ع) در مسکن مهر نیز افزود: پس از انجام توافقات قبل از پایان سال کلنگ زنی این طرح آغاز خواهد شد.
شهردار خرم آباد نیز در این بازدید گفت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار و کارفرما به لحاظ فنی و کیفی از عملیات اجرایی این طرح راضی است.
داریوش بارانی بیرانوند افزود: ۴۵۰ میلیارد ریال تاکنون به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پرداخت شده و حدود ۲۰۰ میلیارد ریال طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد و شهرداری خرم آباد در پرداختی های این طرح عملکرد خوبی داشته است.
وی اظهار داشت: پیشرفت ۷۵ درصدی این طرح بیانگر این است که این طرح پیش از موعد مقرر بهره برداری خواهد شد.