printlogo


مدير امور اراضي استان آذربايجان شرقي  در سالروز تاسيس سازمان امور اراضي:
کارکنان مديريت امور اراضي در خط مقدم تأمين امنيت غذايي قرار دارند

تبریز امید محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد - مدير امور اراضي سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي با ارسال پيامي به مناسبت سالروز تاسيس سازمان امور اراضي تاکيد نمود: کارکنان مديريت امور اراضي در خط مقدم تأمين امنيت غذايي قرار دارند .
بي شک يکي از بسترهاي اصلي تحقق بند 6 سياستهاي کلي برنامه هفتم ابلاغي رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) در خصوص امنيت غذايي و الگوي کشت، مديريت زمين و به خصوص صيانت از اراضي کشاورزي مي باشد که باعث پايداري در چرخه توليد و امنيت غذايي کشور مي‌شود يک ضرورت اجتناب ناپذير است و ضامن امنيت دفاعي و امنيت منطقه‌اي ايران خواهد بود.
بايد خاطرنشان سازيم که زمين به عنوان بستر توليد محصولات کشاورزي را نبايد به بهانه توسعه ساير بخش‌ها از بين برد. حفاظت و صيانت از اين اراضي ارزشمند به عنوان سرمايه ملي نسل‌هاي آينده، تنها با همکاري و مساعدت ساير دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان امکان‌پذير خواهد بود. سازمان امور اراضي کشور از جمله ارگانهاي موثر جمهوري اسلامي ايران در راستاي حمايت از روستاييان، کشاورزان، رشد و بالندگي کشاورزي و توسعه اقتصادي کشور بوده و بدون ترديد تحقق سياست‌هاي دولت مردمي و خدمتگزار براي حفظ، يکپارچگي، توسعه و ساماندهي اراضي کشاورزي، مرهون اقدامات دلسوزانه، جهادي، تعهد و تخصص تک تک همکاران امور اراضي است. 
مديريت امور اراضي استان آذربايجان شرقي به صورت پويا در راستاي حفظ اراضي كشاورزي، واگذاري و توسعه اراضي و ساماندهي و تثبيت مالكيت اراضي، كاداستر، رفع تداخلات و ... در جهت مديريت بر اراضي کشاورزي و توسعه و ساماندهي اراضي در حال فعاليت بوده و در مسير برخورد با تغيير کاربري غيرمجاز اراضي کشاورزي از خطاي هيچ فرد و نهادي چشم‌پوشي نمي‌کند.
اينجانب هفتم بهمن ماه سالروز تأسيس سازمان امور اراضي و قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر و ايام پيروزي انقلاب اسلامي را به همه همکاران و کارکنان خدوم و زحمت‌کش مديريت امور اراضي استان آذربايجان شرقي که پيشگامان خط مقدم تأمين امنيت غذايي کشور بوده و با مسئوليت پذيري خود  همواره مي کوشند تا در سير حرکت سازمان به سوي چشم اندازهاي تعيين شده، نقش مؤثري ايفاء نمايند، تبريک عرض نموده و توفيق روز افزون عزيزان در ارائه خدمات شايسته به مردم را از درگاه ايزد منان خواستارم.