printlogo


عضو کمیسیون انرژی مجلس 
باید قبوض گاز پرمصرف‌‌ها بالا  صادر شود


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اجرای طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی برای مشترکان پرمصرف پرداخت و گفت: طبیعی است که برای این افراد، قبوض بالا صادر شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، پرویز محمدنژاد قاضی‌محله، درباره اجرای طرح تعرفه‌گذاری پلگانی گاز خانگی برای کنترل مصرف این فرآورده سوختی در کشور گفت: در کشور ما هیچ‌کس به وضعیت مصرف مردم توجهی نمی‌کند و از سوی دیگر در ادارات و سازمان‌های دولتی هم مصرف گاز ما فوق‌العاده بالاست و بدتر از آن وزارتخانه‌هایی که خودشان متولی مدیریت مصرف انرژی هستند، هم مصرف فوق‌العاده بالایی دارند.
این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: بارها به دولت و رئیس‌جمهور این ایراد را گرفته و به آنها اعلام کرده‌ایم دولتی که خود مسئول مدیریت مصرف است، چرا در بدنه آن در این حد شاهد هدر رفت انرژی هستیم.محمدنژاد خاطرنشان کرد: مدیران کل ما هنوز یاد نگرفته‌اند که مصرف بهینه چیست و اصلا نمی‌دانند این حجم عظیم انرژی که در ادارات آنها مصرف می‌شود، چقدر هزینه دارد؟ از کجا می‌آید و چقدر برای دولت هزینه‌بردار است؟.این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه برخی از مدیران ما اصلا به سختی کار تولید واقف نیستند، توضیح داد: در کشوری که وزیر، معاونین وزیر و مدیران کل  آن از مدیریت مصرف انرژی چیزی نمی‌دانند، از مردم چه انتظاری داریم.