printlogo


كلنگ زنی مركز خدمات  بندر صيادي صلخ

كلنگ مركز خدمات صيادي بندر صيادي صلخ توسط معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران همزمان با سفر رئيس جمهور، وزير جهادكشاورزي و هيئت همراه به هرمزگان زده شد .
به گزارش اقتصادسرآمد، در اين مراسم معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران ضمن تبريك ايام الله دهه مبارك فجراز استقبال خوب صيادان هرمزگان از رئيس جمهور تقدير كرد.
سيد حسين حسيني از بندر صيادي صلخ به عنوان بندري با صياداني تلاشگر و هنرمند ياد كرد و افزود: جبران خسارت حادثه آتش سوزي صلخ نيز با سرعت در مسير پيگيري قرار دارد.
وي صدور مجوز هاي صيد و صيادي از درگاه ملي را بيانگر تعامل خوب بين وزارت خانه ها خواند وگفت: در حال حاضر ساماندهي شناورهاي صيادي به همت دولت مردمي به خوبي در مسيري روشن در حال انجام است.
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران ، از خدمات بندري در بنادر صيادي به عنوان يك ركن مهم در بنادر صيادي كرد و گفت: كلنگ زني اين مركز خدمات رساني نيز گامي مهم در زمينه خدمت به جامعه صيادي و ارتقاي ايمني در بندر صيادي صلخ است.  حسيني افزود: خوشبختانه ظرفيت هاي شيلاتي استان هرمزگان و مجموعه اقدامات شيلات هرمزگان با حمايت دولت مردمي باعث شده امروز شيلات هرمزگان به عنوان محور طلايي توسعه پايدار استان مطرح شد.
مديركل شيلات هرمزگان در ادامه گفت :اين بندر صيادي با بيش از ۲۰۰فروند شناور صيادي و بالغ بر هزار وپانصد نفر صياد بخشي از صيد شهرستان قشم را به خود اختصاص داده است‌.