printlogo


همزمان با شروع دهه مبارک فجر صورت پذیرفت:
آغاز بهره برداری و افتتاح ۲۵ پروژه شامل ۱۵۵ کلاس درس در آذربایجان شرقی

تبریز- امید محمدزاده خبرنگار اقتصاد سرآمد - همزمان با شروع دهه مبارک فجر، بهره برداری و افتتاح ۲۵ پروژه شامل ۱۵۵ کلاس درس در آذربایجان شرقی آغاز شد.
 فرهاد فرهودی در آیین آغاز بهره برداری و افتتاح ۲۵ پروژه آموزشی شامل ۱۵۵ کلاس درس در آذربایجان شرقی که به صورت پایلوت در مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان سراب و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: امروز همزمان با کل کشور افتتاح و آغاز بهره برداری متمرکز ۲۵ پروژه آموزشی شامل ۱۵۵ کلاس درس در استان آذربایجان شرقی و در شهر سراب کلید زده می شود.
وی افزود: برای این پروژه ها، اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه گردیده که از این مبلغ،  ۱۶۵ میلیارد توسط دولت و ۷۰ میلیارد توسط خیران محترم حقیقی و حقوقی که دست در دست دولت داده اند، تامین شده تا دانش آموزان بتوانند در فضاهایی امن و آسوده و راحت مشغول تحصیل شوند.
 وی ادامه داد: سال گذشته هر روز یک کلاس درس تحویل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دادیم که رکوردی بزرگ در تاریخ نوسازی مدارس در استان است و یقینا امسال نیز تا پایان اسفند ماه این رکورد جا به جا خواهد شد چرا که دولت مردمی برای رفاه حال مردم و ارتقا سطح کیفی آموزشی در کشور، به صورت شبانه رویز در تلاش هستند.  
وی ضمن اشاره به بزرگترین کاروان تجهیزات فضاهای آموزشی کشور در استان آذربایجان شرقی گفت: امسال بزرگترین کاروان تجهیزات فضاهای آموزشی کشور در تاریخ ایران و جمهوری اسلامی با همکاری تمامی ارکان ها در مرداد ماه، به نواحی و مناطق آذربایجان شرقی ارسال شد و لذا امیدواریم تا ماحصل تمامی این تلاش ها به ارتقا سطح آموزشی کشور و استانمان ختم شود.  
فرهودی ضمن اشاره به اطلاعات مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی سراب که یه عنوان پایلوت استانی انتخاب گردیده بود، اظهار داشت: این پروژه که به عنوان پایلوت استانی انتخاب شده، یک پروژه ۱۲ کلاسی مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است و تقدیم به روح این شهید بزرگوار و تمامی شهدای مدافع حرم می گردد.