printlogo


آمادگی فعالان گردشگری 
سواحل مَکُران برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چابهار و دشتیاری گفت: فعالان گردشگری، تورلیدران، آژانس‌ها، جامعه هتلداران و مراکز اقامتی و پذیرایی سواحل مَکُران برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی آماده هستند و در این باره هماهنگی و جلسات مختلف برگزارش شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، خیرالنسا امیری به ایرنا اظهارکرد: نوروز فرصتی مغتنم جهت معرفی ظرفیت‌های سواحل مَکُران است و فعالان حوزه گردشگری به عنوان مبلغان این ظرفیت رسالت فراهم کردن بستر لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران را از سوی دستگاه‌های متولی بر عهده دارند.
وی بیان کرد: دغدغه‌ها و مشکلات گردشگران در جلسات مختلف مطرح و برای حل بهتر و سریع‌تر آن توسط دستگاه‌های متولی بحث و تبادل نظر شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چابهار و دشتیاری گفت: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چابهار با حضور فعالان حوزه گردشگری تورلیدران، آژانس‌ها، جامعه هتلداران و مراکز اقامتی و پذیرایی برگزار شده و تمام نکات لازم و نیازمندی ها مورد بررسی قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: ساماندهی سوخت تولیدران از طریق معرفی از میراث فرهنگی به شرکت نفت در دستور کار قرار گرفته و همچنین فعالیت تمامی آژانس‌های گردشگری و جابجایی تور و مسافر از فرودگاه به هر مقصدی باید بر اساس مجوزهای قانونی که از سوی میراث فرهنگی صادر شده صورت بگیرد.
امیری رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چابهار و دشتیاری تصریح کرد: صدور مجوزهای قانونی قایق‌های تفریحی یا تبدیل مجوز قایق‌ها از صیادی و تجاری به تفریحی توسط سازمان بنادر و دریانوردی دریانوردی با توجه به نزدیکی به ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است.