printlogo


برگزاری فرایند نظارت عالیه شرکت برق ایلام در حوزه های بهره برداری و مهندسی

ایلام-  حسن بیگی خبرنگار اقتصادسرآمد-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از برگزاری فرآیند نظارت عالیه و ارزیابی شرکت برق در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی استان ایلام گفت: این فرایند در حوزه های های بهره برداری و مهندسی در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه با حضور مهندس حسینی مهر ارزیاب عالی توانیر و تیم ارزیابی متشکل از شرکت های توزیع برق استان های کردستان، آذربایجان شرقی و فارس برگزار شد.
نورالله ناصری افزود: بررسی و نظارت بر نحوه تطابق عملکرد شرکت های توزیع با دستورالعمل و آیین نامه های ابلاغی شرکت توانیر و وزارت نیرو بی شک موحبات رشد و اعتلای صنعت برق در استان ها خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تصریح کرد: امیدوارم با همدلی و تشریک مساعی از تجربیات همکاران ارزیاب بهره ببریم.
حسینی مهر ارزیاب عالی توانیر نیز با تقدیر از برگزاری مناسب و نیز مهیا کردن بستر لازم برای انجام نظارت عالیه و نیز فرآیند ارزیابی ابراز امیدواری کرد: هدف اصلی نظارت عالیه انتقال تجربه و نیز بهره جویی از دانش عملی و عملی همکاران ارزیاب و کارکنان صنعت برق استان هاست و همین امر در نهایت موجبات رشد و بالندگی را برای صنعت برق کشور رقم خواهد زد.
لازم به ذکر است؛ فرآیند ارزیابی به صورت دوره ای و منظم در شرکت های توزیع انجام می شود و بعد از بررسی دقیق نتایج جهت بهره جویی صنعت برق در استان ها ارسال خواهد شد.