printlogo


حضور بندر امیرآباد در همایش فرصت های سرمایه گذاری استان مازندران

مازندران - سهیلا مرآتی خبرنگار اقتصاسرآمد- بندرامیرآباد در همایش فرصت های سرمایه گذاری که در اتاق بازرگانی،صنایع ، معاون و کشاورزی استان مازندران برگزار شد ، حضور یافت.
به گزارش اقتصادسرآمد، همایش فرصت های سرمایه گذاری استان  به همت استانداری مازندران در محل اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان در ساری با حضور شرکت ها دانش بنیان ، ادارات و صنایع مختلف در حوزه های سرمایه گذاری ، صمت ، جهاد کشاورزی ، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.
در این همایش استاندار مازندران به توسعه زیرساخت های این استان بعنوان مهمترین اقدام دولت سیزدهم در استان یاد کرد و اعلام نمود برای ایجاد تحول در ظرفیت های اقتصادی کلان استان با حمایت دستگاه قضا آمادگی کامل وجود دارد .
خیریانپور معاون امور اقتصادی استانداری مازندران نیز از توسعه بستر لازم جهت تنوع سرمایه گذاری و فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری این استان نسبت به سایر استان های کشور سخن گفت و سرمایه گذاران بخش خصوصی را به توسعه و بهره برداری از این فرصت ها با ایجاد اشتغال پایدار  ترغیب نمود.
گفتنی است در حاشیه این همایش پنل های تخصصی با حضور مدیران و مسئولین برگزار شد و محمد علی موسی پور گرجی در پنل تخصصی سرمایه گذاری حضور یافت و به سوالات مراجعین پاسخ داد.
برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای نهادها و ادارات دولتی ، شرکتهای دانش بنیان و محصولات بخش خصوصی در زمینه ادوات کشاورزی، محصولات غذایی و فناوری از دیگر رویداد این همایش بود که بندر امیرآباد نیز با استقرار غرفه ، ظرفیت ها ، توانمندی ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر همچون احداث صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ ، احداث مخازن جهت ترانزیت فرآورده های نفتی ، صنایع تبدیلی روغن خوراکی ، ایجاد و بهره‌برداری از مرکز گردشگری و سایر صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده را به بازدیدکنندگان ارائه و معرفی کردند.
گفتنی است در این همایش سرمایه گذاران بخش خصوصی موفق و کارآفرین هم به ایراد سخن پرداختند و از چالش ها و موانع  خود  گفتند و تسهیل در رفع موانع جهت صادرات محصولات خود را از مقامات استانی خواستار شدند