printlogo


در صنعت گاز کاملا خود کفا هستیم

کرمانشاه- ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه این مراسم(افتتاحیه گازرسانی به هجیج) اظهار نمود: به همت جوانان این کشور، صنعت گاز کاملا خودکفا شده و تمام تجهیزات و تأسیسات آن از استحصال تا توزیع بومی شده است. 
وی با بیان اینکه سیستم گازرسانی کشور ما در دنیا منحصربفرد است، گفت: انرژی در کشور ما به راحت ترین، ارزان ترین و بهترین شکل ممکن در اختیار مردم قرار می گیرد.
 حسینی بیان داشت: تمامی شهرهای اهل سنت نشین استان گازدار شده اند و از ۵۰۰ روستایی که طی دوسال اخیر گازدار شده‌اند ۳۰۰ روستا از عزیزان اهل سنت هستند. 
مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: طی این مدت برای گازرسانی به مناطق اهل سنت نشین ۸۲۴ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.
 وی ابراز داشت: تمامی ۵ شهر شهرستان پاوه گازدار شده و از ۴۵ روستای دارای قابلیت گازرسانی آن، ۴۲ روستا گازدار شده اند و بقیه روستاها نیز به زودی گازدار می شوند و عملا پرونده گاز رسانی به پاوه بسته می شود. 
حسینی گفت: با پیگیری های متعدد مجوز لازم برای گازرسانی به چند روستایی که قابلیت گازرسانی نداستند را از وزیر نفت اخذ کردیم و تا قبل از پایان سال پیمان سپاری و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود. 
وی با اشاره به سختی ها و مشقات گازرسانی به روستای هجیج، گفت: علیرغم اینکه سرانه گازرسانی به هجیج بیش از سرانه مصوب بود و با وجود همه مشکلات، هیچ چیز مانع از خدمت رسانی همکاران پرتلاشم در شرکت گاز استان نشد.