printlogo


بازدید مدیرعامل شرکت آبفا وجمعی از مسئولان کرمانشاه از پروژه های محرومیت زدایی استان در حوزه اورامانات


کرمانشاه - دکتر داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و مهندس نورایی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از پروژه های مجتمع نروی و لاران شهرستان پاوه، کوگاه و میرآباد شهرستان ثلاث باباجانی و بانی عزیز شهرستان جوانرود بازدید کردند.
در این بازدید نورایی ضمن ابراز خشنودی و رضایت از عملکرد و پیشرفت پروژه ها اظهار کرد: از هر کمکی در جهت پیشبرد پروژه های آبرسانی به روستاهای استان در حوزه محرومیت زدایی و رفع تنش آبی آنان دریغ نخواهیم کرد. داودی خاطرنشان کرد: پروژه نروی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و با برنامه ریزی بعمل آمده تا چند ماه آینده روستاهای وزلی و نروی که هم اکنون با تنش آبی مواجه هستند، از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد. 
وی افزود: در حال حاضر روستای صعب العبور کوگاه با تلاش های شبانه روزی پرسنل آبفا و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مدار بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه اهالی این روستا پس از سالها بی آبی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.
داودی تاکیدکرد: مجتمع های لاران، میرآباد و بانی عزیز نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی طی یک ماه آینده تکمیل شده و مردم این روستاها نیز از آب شرب پايدار برخوردار خواهند شد.