printlogo


ظرفیت سازی برای توسعه صنعت بیمه از ماموریت های جدی روابط عمومی ها به شمار می رود

صنعت بیمه با ایجاد فضای امن و آرام جامعه، ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین خاطر باید در اولویت های سبد خانوار قرار بگیرد. دکتر غلامرضا سلیمانی که در نشست شورای عمومی روابط عمومی های صنعت بیمه تصریح کرد: باید تلاش کنیم که صدای بیمه گذاران بیشتر و واضح تر به گوش برسد چرا که رضایتمندی مردم در توسعه صنعت بیمه نقش اساسی را ایفا می کند. رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر این نکته که مدیریت فضای مجازی از ماموریت های حساس روابط عمومی ها به شمار می رود، گفت: تخریب یک شرکت بیمه به معنای آسیب به پیکره صنعت بیمه است زیرا اعتماد مردم، سرمایه اصلی این صنعت به حساب می آید. دکتر سلیمانی با برشمردن چالش های اصلی صنعت بیمه به مسائلی نظیر ایجاد انگیزه برای ورود سرمایه گذاران، برطرف کردن ضعف های آیین نامه ای، مشکلات فروش سهام بیمه در بازار بورس و تقویت وفاداری سازمانی در شبکه فروش اشاره کرد و افزود: ارتباط مستمر بیمه گر و بیمه گذار و رفع موانع موجود و همچنین ظرفیت سازی برای گسترش شبکه های سنتی و دیجیتال فروش بیمه باید در اولویت برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت روابط عمومی ها قرار بگیرد. وی با تشریح آخرین آمار تلفات جاده ای در کشور، لزوم ورود روابط عمومی ها به این عرصه را یادآور شد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با ارائه برنامه های کارشناسی شده و تبلیغات موثر و اطلاع رسانی حرفه ای در کاهش سوانح جاده ای نیز نقش آفرینی کنند