printlogo


برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی منابع انسانی در شرکت گاز مازندران


 مازندران _ سهیلا مرآتی  خبرنگار اقتصادسرآمد- به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، رحیم مسلمی، مدیر منابع انسانی شرکت گاز مازندران طی مراسمی که در محل آموزش ستاد و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد، نقش مدیریت منابع انسانی را در پیشبرد اهداف سازمان و حصول به نتایج مورد انتظار  بسیار مهم و حیاتی دانست.
وی از  نقش کلیدی حوزه منابع انسانی به عنوان یکی از ارکان مهم هر سازمانی برشمرد و افزود: هرچند امروزه بسیاری دستگاهها و ادارات به تکنولوزی های پیشرفته مجهز شده اند، ولی دستیابی به اهداف سازمانی و ارتقای کیفیت فعالیتها به تلاش و خلاقیت نیروی انسانی توانمند بستگی دارد.
مسلمی، تکریم را عامل مهم دیگر در حوزه منابع انسانی دانست و گفت: امروز اگر به دنبال توسعه منابع انسانی هستیم، باید تکریم را نیز در دستور کار قرار دهیم. تکریم البته همیشه مادی و مالی نیست، بلکه گاهی یک تشکر ساده می‌تواند به معنای تکریم همکاران باشد. اگر در مقام بندگی، تکریم به معنای شکرگذاری از خداوند است، در مقام کار و همکاری نیز تشکر و سپاسگزاری از یکدیگر می‌تواند به معنای تکریم باشد.
در این مراسم کسری کیهاشی، مدیر مالی شرکت گاز مازندران ضمن تبریک این روز به همکاران منابع انسانی اظهار کرد: بدون شک منابع موجود در هر سازمان، ارزشمندترین و حیاتی ترین رکن آن تلقی می‌شوند و در صورت استفاده بهینه از این منابع، می توان ضمن تقویت هر سازمان تحقق اهداف از پیش مشخص شده را به بهترین شکل ممکن کرد.
وی با بیان اینکه رعایت این نکته مهم، باعث پویایی بیشتر و افزایش بهره وری و انگیزه تمامی کارکنان خواهد شد افزود: یکی دیگر از جنبه های مهم مدیریت منابع انسانی، ایجاد نظم اداری و چیدمان عادلانه نیروی انسانی در واحدهای مختلف سازمان با حفظ حرمت، کرامت و توجه به تخصص آنان بوده تا از توان و تخصص نیروهای موجود به بهترین نحو استفاده شود و آنها با انگیزه کامل وظایف محول شده را انجام دهند.
در ادامه سید حمزه عمادی، مسئول امور ایثارگران شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های پیشرو در تبدیل ایثارگران است، گفت: در این مجموعه در قالب بند «د» و بند «و» در مجموع 530 نفر تبدیل وضعیت شدند.