printlogo


استاندار لرستان:
مشکلات لرستان با عزم همگانی برطرف می‌شود

خرم آباد- رضا حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان اظهار کرد: برخی مواقع در ۴۰ سال عمر انقلاب، غفلت کرده‌ایم و از ظرفیت مردم استفاده نشده در حالیکه هر زمان از این ظرفیت بهره بردیم پیروز میدان شدیم که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
وی ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به خوبی به وظایف خود عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف شناسایی، تا توسعه محقق شود.استاندار لرستان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه را به همراه داشته باشد گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به جامعه باید پیوست دینی و انقلابی داشته باشد.
شفقت افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد که سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.وی ادامه داد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضروری است.
استاندار لرستان اظهار کرد: آسیب های این استان، اراده را برای توسعه و خدمتگزاری ضعیف می کند بنابراین باید شناسایی و برطرف شود چراکه اگر مشکلات را با عزم واحد برطرف کنیم مردم نیز اعتماد خواهند کرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: در کنار دولت برای آبادانی و توسعه استان ایستاده‌ایم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
سردار نعمت الله باقری افزود: تمامی مجموعه های مرتبط با سپاه لرستان تلاش خود را برای برطرف کردن محرومیت این استان انجام می‌دهند و به دولت کمک خواهند کرد. 
وی ادامه داد: بخش عظیمی از پروژه‌های در دست اقدام توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود که اکنون چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی درحال اجرا می‌باشد همچنین تفاهم نامه ۶۸ هزار میلیارد ریالی کشاورزی با مجموعه جهاد امضا شده است.