printlogo


منتخب اراک در مجلس شورای اسلامی  به سرعت پیگیر وضعیت بسیار بد مسکن ملی این شهر شود


اراک - مهدی غلامی فعال رسانه ای استان مرکزی گفت:نادر قلی ابراهیمی منتخب اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به سرعت پیگیر وضعیت بسیار بد مسکن ملی این شهر برود چراکه اگر این مهم رسیدگی نشود امکان دارد که یک مسئله فرا امنیتی رخ دهد.
غلامی افزود:مقرر شده بود که پروژه ۳۰ماهه به بهره برداری برسد ولی موعد این امر گذشته و حتی یک واحد از این پروژه ۸۱۱۲واحدی آماده نشده و هرروز از سوی بعضی از مسئولین استان شعار و وعده های رنگارنگی میشنویم اما دریغ از یک حرکت جهادی و انقلابی.
   وی ادامه داد:امیدواریم عباس یوسف زاده مدیرکل فعلی راه و شهرسازی و معاون فعلی مسکن بتوانند با جدیت یک روند مناسبی را ایجاد کنند و دیگر اینکه با توجه به آن که این پروژه بیش از ۳۰هزار نفر از مردم شهر اراک را درگیر خودش کرده میبایست منتخبان اراک در مجلس و مسئولین اجرایی به طور جد به این مهم ورود پیدا کنند.
غلامی همچنین اظهار داشت:از ابراهیمی توقع داریم که علاوه براین مهم پیگیر شایسته سالاری درانتصابات هم باشد چراکه آفت استان مرکزی بعضی از مدیران بی لیاقت هستند.
غلامی اضافه کرد:مسئله حائز اهمیت حفظ مدیران شایسته هم می باشد که از جمله آنها میتوان به دکتر علیرضا امانی ریاست علوم پزشکی،مهدی کمال آبادی مدیرعامل شرکت گاز،مجتبی داودآبادی مدیربرق باختر،مرادی نراقی مدیر میراث فرهنگی،سعید ملااسماعیلی مدیراموراقتصادو دارایی،محمودافتخاری مدیر سازمان فرهنگی شهرداری اراک و...را اشاره کرد.