printlogo


رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان آذرشهر
روابط عمومی رکن هوشمند  سازمان است

روابط عمومی رکن هوشمند سازمان است تبریز- امید محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان آذرشهر عنوان کرد: روابط عمومی رکن هوشمند سازمان است .
، در آستانه فرا رسیدن هفته روابط عمومی، انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی نخستین جلسه از سری نشست‌های تخصصی خود را در شهرستان آذرشهر برگزار کرد. این نشست با حضور فرماندار شهرستان آذرشهر، اعضای شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و فعالان روابط عمومی شهرستان آذرشهر، و با محوریت «آینده روابط عمومی در ایران؛ فناوری‌های نوین با تمرکز بر هوش مصنوعی» تشکیل شد.شمسعلی محمودیان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آذرشهر، با اشاره اجمالی به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، گفت: روابط عمومی رکن هوشمند سازمان است.فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان آذرشهر با طرح این موضوع که پویایی و موفقیت سازمان ها منوط به مشاوره درست است، از روابط عمومی ها به عنوان مشاوران سازمان ها نام برد و گفت: ابزار موفقیت سازمان ها در اختیار روابط عمومی هاست.
فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان آذرشهر وعده داد تا در جلسه آتی شورای اداری اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها تبیین شود.
محمودیان تأکید کرد: تقویت پیوندها میان روابط عمومی‌ها و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی می‌تواند به بهبود شفافیت و افزایش اعتماد عمومی کمک کند.او همچنین بر نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در ارتقاء آگاهی و درک عمومی از سیاست‌ها و اقدامات دولتی در شهرستان تأکید ورزید و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها نه تنها در انتقال اطلاعات، بلکه در شکل‌گیری و پاسخگویی به نگرانی‌های مردم نیز نقش اساسی دارند.
ابراهیم مولائی رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی، ضمن برگزاری کارگاه آموزشی دو ساعته “هوش مصنوعی در روابط عمومی”، اعلام کرد که این انجمن تصمیم دارد فعالیت‌های خود را به شهرستان‌های دیگر نیز گسترش دهد تا همکاران در سراسر استان بتوانند از دستاوردهای نوین علمی بهره‌مند شوند.