printlogo


پروژه پرورش ماهی در قفس در سد کوثر  اجرا می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پروژه پرورش ماهی در قفس در سد کوثر با موافقت شرکت آب منطقه‌ای استان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، یاسر عبداللهی در جلسه کارگروه توسعه و حمایت از سرمایه‌گذاری شیلات اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی منطقه و ورود سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم شود.
وی برنامه‌های حمایتی سرمایه‌گذاری‌ در بخش شیلات استان را یادآور شد و بیان کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و لزوم استفاده بهینه از منابع آبی ضروری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از صدور موافقت اجرایی شدن پروژه پرورش ماهی در قفس در سد کوثر خبر داد و گفت: پروژه پرورش ماهی در قفس در سد کوثر با موافقت شرکت آب منطقه‌ای استان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد.در این جلسه مدیرکل شیلات استان اردبیل نیز اظهار کرد: برای اولین بار در استان سایت پرورش ماهی درقفس به ظرفیت ۵۰۰ تن در سد کوثر راه اندازی خواهد شد.
محمد اله بخش گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی مستقیم و غیرمستقیم جزو چشم اندازهای اصلی شیلات بوده که اجرای این طرح باعث اشتغالزایی، افزایش تولید و ارزش افزوده مناسب خواهد شد.